Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

رامین همتی مسوول کانون هواداران استقلال درخصوص راه ندادن تماشاگران این تیم به ورزشگاه یادگار امام تبریز اظهار داشت: «صبح روز بازی سرهنگ روزبهانی مسوول یگان ویژه ورزشگاه یادگار امام تبریز در تماسی که با بنده داشت، اعلام کرد یک سکو را برای ما در نظر گرفته است که آن دور از دسترس هواداران تراکتور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

وی ادامه داد: «ما هم به وی اعلام کردیم که طبق قانون باید 10درصد ورزشگاه 70 هزار نفری که می‌شود هفت هزار نفر در اختیار هواداران استقلال قرار بگیرد. اما جالب اینکه آنها یک جایگاه خالی در ورزشگاه درست کردند که روی هم 700 صندلی در آن وجود نداشت. یک ساعت و نیم قبل از بازی همین سرهنگ به ما زنگ زد و اعلام کرد که آقای ششگلانی مسوول هیات فوتبال آذربایجان شرقی تماس گرفته و اعلام کرده که دیگر هواداران استقلال را راه ندهید. شاید برای‌تان جالب باشد ما چند بنر تهیه کرده بودیم که روی آن نوشته شده بود «یاشاسین آذربایجان» که حتی یکی از آنها را هم تیم هنگام ورود به زمین به همراه داشت. اما بنرها را گرفته و گفتند حق ندارید آنها را به ورزشگاه ببرید.»

 

همتی افزود: «ماموران ورزشگاه به ما اعلام کردند هر تعداد که هستید، یا در بین هواداران تراکتور بنشینید یا اینکه بروید منزل که من قبول نکردم و گفتم ما طبق قانون باید به داخل ورزشگاه برویم. چطور هواداران تیم‌های مقابل در ورزشگاه آزادی به ورزشگاه بیاید و ما به آنها اجازه ورود بدهیم اما در شهرستان‌ها، هواداران ما را راه ندهند! اگر قرار است این بدعت ادامه داشته باشد، ما هم هواداران تیم‌های مقابل را دیگر در بازی‌هایی که میزبان هستیم به ورزشگاه راه نمی‌دهیم؛ آن وقت ببینیم ما ضرر می‌کنیم یا تیم‌های مهمان.»

 

مسوول کانون هواداران باشگاه استقلال اعلام کرد: «به صراحت می‌گویم بهترین کانون هواداران ایران برای استقلال است. تیم‌ها به فرودگاه که می‌آیند ما با گل از آنها استقبال می‌کنیم اما ما که به شهرستان می‌رویم، ما را به ورزشگاه‌شان راه نمی‌دهند! من نمی‌دانم چرا هیات مدیره استقلال این همه در مصاحبه‌های‌شان می‌گویند حق استقلال را می‌گیریم، پیگیر راه ندادن ما به ورزشگاه نیستند!»

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب در دقیقه 80 بازی بارسا و والنسیا، در حالی که نتیجه 2-2 مساوی بود، روی سکوهای ورزشگاه المپیک مونتجویک اتفاق عجیبی رخ داد: یک موج مکزیکی که تصاویرش خیلی زود در فضای مجازی منتشر شد. 

در شرایطی که مساوی برای بارسا اصلا نتیجه مطلوبی نبود، این حرکت باعث حیرت همه شد. در ورزشگاهی نیمه خالی و در حالی که بارسا برای زدن گل سوم تلاش می کرد، کسی انتظار موج مکزیکی نداشت. حرکتی که با سوت و هو بخشی از ورزشگاه روبرو شد.

وقتی از ژاوی هرناندز در کنفرانس مطبوعاتی در مورد این موضوع پرسیده شد او با تعجب گفت: «خیلی عجیب بود. در تمام این سال ها من هرگز ندیده بودم هواداران با نتیجه 2-2 چنین واکنشی نشان دهند.»

دیگر خبرها

  • همه ویدیوها درباره پیرمرد بی‌ادب سپاهانی
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه
  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • ژوزه مورایس: هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند / فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد