Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ فریدون حسنوند در حاشیه بازدید از پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس بیان داشت: پالایشگاه ستاره خلیج فارس یکی از افتخارات ملی در خودکفایی تولید بنزین، جلوگیری از واردات و خروج ارز کشور است.

وی عنوان کرد: وزارت نفت وعده داده است که واحد «ترین ۲» پالایشگاه ستاره خلیج فارس وارد مدار خواهد شد و تولید کنونی بنزین این مجموعه دو برابر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسنوند در کمیسیون انرژی و تلفیق مشکلات شرکتهای نفتی حل خواهد شد، اظهار داشت: در لایحه بودجه ۹۷ اعضای کمیسیون انرژی تلاش کرده اند سهم شرکت ملی نفت را از ۱۴.۵ درصد به سه ۱۴.۵ درصد افزایش دهند.

وی در تشریح افزایش سهم شرکت ملی نفت ایران بیان داشت: ۱۴.۵ درصد طبق برنامه گذشته افزایش خواهد یافت، ۱۴.۵ از تولید خالص گاز و ۱۴.۵ درصد دیگر از فروش نفت داخلی که در واقع به توان مالی پروژه های وزارت نفت کمک خواهد کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواج شدن دریا در خلیج‌فارس با وزش بادهای جنوب غربی

ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از ظهر امروز تا جمعه شب دریا با وزش بادهای شدید جنوب غربی تا شمال غربی مواج خواهد شد.

مرضیه سی‌سی پور با اعلام این خبر افزود: امروز چهارشنبه  (۱۹ اردیبهشت ماه) بعدازظهر و شب ناپایداری‌هایی در وضعیت جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: بیشینه سرعت وزش باد به‌ویژه طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه به ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا تا دو متر خواهد رسید و سبب اختلال در ترددهای دریایی خواهد شد.

سی سی‌پور گفت: توصیه می‌شود در این مدت شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله‌های استان در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، هوا در طول روز همراه با غبار محلی، در بعدازظهر و شب در ارتفاعات غربی و شمالی و جزایر غربی استان افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران و رعدوبرق و افزایش سرعت لحظه‌ای باد دور از انتظار نیست.

سی سی پور گفت: توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی در این مناطق خودداری شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: جمعه و شنبه در مناطق شرقی، سواحل دریای عمان، برخی نقاط مرکزی و شرق تنگه هرمز افزایش سرعت وزش باد شمال شرقی با احتمال گردوغبار پیش بینی می‌شود.

سی سی پور گفت: از لحاظ دمایی امروز افزایش نسبی دمای بیشینه در بیشتر مناطق پیش بینی می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید ۱۵ میلیون لیتری بنزین در پالایشگاه آبادان
  • طرح ارتقای کیفی نفت کوره پالایشگاه آبادان در دستور کار
  • وزیر نفت: در دولت سیزدهم ۶۰ درصد به تولید نفت افزوده شد
  • مواج شدن دریا در خلیج‌فارس با وزش بادهای جنوب غربی
  • تولید حدود ۲۷۷ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در پالایشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۲
  • سود ۳۱۷ میلیون دلاری پالایشگاه آبادان در سال گذشته
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • واردات ۳ میلیارد دلار بنزین در سال گذشته