Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - جواد نکونام گفت: چطور می‌شود که بازیکن با اخلاقی مثل مهدی خیری باید عصبی شده و در اتفاقی عجیب با کارت قرمز داور از زمین اخراج شود؟! در فوتبال خیری این اتفاق بی‌سابقه بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام پس از شکست تیم فوتبال خونه به خونه بابل مقابل مس رفسنجان در نشست خبری این دیدار و در واکنش به این شکست اظهار داشت: بازی را واگذار کردیم اما شب گذشته به باشگاه اعلام کرده بودم که عواقب شکست در این دیدار به گردن من نیست و من آن را به عهده نمی گیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این دیدار را می بردیم شاهکار بازیکنان بود و اگر هم نمی بردیم دست من نبود و فقط این دیدار را به اتفاقات هفته گذشته ای که رخ داد واگذار کردیم.
وی ادامه داد: ۴ جلسه تمرینی مفید را طی تمرینات آغاز پیش فصل دوم از دست دادیم و روزهایی که تمرین کردیم هم تحت تاثیر اتفاقاتی بود که وجود داشت و با مشکلات فراوان و حواشی زیاد کار آغاز و ادامه پیدا کرد.
نکونام تاکید کرد: شروع نیم فصل دوم برایمان واقعا بد بود و اتفاقاتی رخ داد که تیم نتوانست با تمرکز بالا و تمام توان تمرین کند. در این مدت حتی در بین بچه ها نیز بخاطر مشکلات مالی دو دستگی پیش امده و یکسری موافق برگزاری تمرینات نبودند. به واقع ده روز بد و پرتلاطم را پشت سر گذاشته و به همین دلیل به باشگاه هم اعلام کرده بودم که نتیجه این دیدار برای من نیست چون باعث آن اتفاقاتی بود که باشگاه آن را رقم زده و مسببش بود.
سرمربی خونه به خونه با اعلام اینکه دیدار با مس رفسنجان بازی نبود که آن را واگذار کنیم گفت: چطور می شود که بازیکن با اخلاقی مثل مهدی خیری باید عصبی شده و در اتفاقی عجیب با کارت قرمز داور از زمین اخراج شود؟! در فوتبال خیری این اتفاق بی سابقه بود. تیم امروز عصبی و بی روحیه بود. از قبل می دانستم این اتفاقات رخ می دهد و آخر سر هم رخ داد. در غیر این صورت در شرایط عادی به راحتی مس رفسنجان را شکست می دادیم. زبان فوتبال تمرینات و روحیه بازیکنان است. اگر فوتبال را بفهمید این مسایل را متوجه می شوید. پیش بینی این شکست را کرده و به باشگاه هم اعلام کرده بودم و نسبت به آن گوشزد لازم را انجام داده بودم.
نکونام افزود: با اینکه با شروع نیمه دوم ده نفره شدیم اما سوار بر بازی بودیم ولی شروع بازی مان تحت تاثیر اتفاقات ده روز اخیر و حواشی آن بود و عجیب اینکه حتی یکسری از بازیکنان در فرودگاه نمیخواستند به سفر رفسنجان آمده و تیم را همراهی کنند.
وی تاکید کرد: امیدوارم مشکلات حل شود چون کار کردن با این شرایط برای بازیکن سخت است. هیچگاه یادم نمی آید که یک تیم ۱۴ هفته ضمن حفظ روند شکست ناپذیری رو به رشد بوده و در جام حذفی نیز دو رقیب لیگ برتری را حذف کند. یادم نمی آید که در هیچ مسابقه ای تیمم بدون فرصت گلزنی زمین را ترک کرده باشد ولی در این بازی حتی بازیکنانم یک فرصت صد در صد را هم ایجاد نکردند. نمیخواهم ارزش های کار دوست خوبم علی سامره را زیر سوال ببرم و او کار بزرگی کرد ولی این شرایط در حالی رخ داد که اگر روندمان عادی بود به طور قطع امروز برنده میدان ما بودیم.
43 43

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان فردا در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که بیش از دو سال است که در خانه این تیم شکست نخورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نبرد سپاهان و پرسپولیس را به طور قطع می‌توان مهم‌ترین دیدار هر فصل فوتبال ایران پس از دربی تهران بر شمرد. دیدار تیم‌های پرطرفدار تهران و اصفهان که در بعضی از فصول در دو دهه اخیر از دربی تهران هم اهمیت بیشتری پیدا کرده است پر از ماجرا و داستان‌های متنوع است که لازمه هر جدال سنتی به شمار می‌رود.

در ۸۵ رویارویی دو تیم در همه رقابت‌ها از دهه ۴۰، سپاهان ۲۱ بار و پرسپولیس ۲۸ بار پیروز شده‌اند، ضمن اینکه ۳۶ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین تاکنون ۱۹۲ گل در بازی‌های دو تیم زده شده است که ۸۶ گل سهم سپاهان و ۱۰۶ گل سهم پرسپولیس بوده است.

دو تیم فردا در حالی برای چهل‌وششمین بار در رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم میروند که در ۴۵ تقابل قبلی لیگ برتری، سپاهان عملکرد بهتری داشته است و ۱۶ برد مقابل رقیب سنتی داشته است و در سوی مقابل پرسپولیس ۱۲ بار پیروز شده است. دو دیدار اخیر دو تیم در لیگ برتر با یک گل به سود سپاهان به پایان رسیده است.

همچنین دو تیم در مجموع ۴۱ بار در تهران به مصاف یکدیگر رفتهاند که ۱۹ برد برای پرسپولیس، هفت برد برای سپاهان و ۱۵ تساوی حاصل کار بوده است.

نکته جالب در مورد تقابل فردای دو تیم در ورزشگاه آزادی این است که سپاهان در پنج بازی گذشته به میزبانی پرسپولیس برابر این تیم شکست نخورده است. آخرین بار پرسپولیس با مربیگری برانکو ایوانکوویچ در لیگ هفدهم موفق به شکست سپاهان در ورزشگاه آزادی شد، پیروزی که با نتیجه دو بر صفر و با گل‌های علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده رقم خورد. از آن بازی ۲۲۸۰ روز می‌گذرد و سپاهان در پنج دیداری که پس از آن شکست به میزبانی پرسپولیس برگزار کرده به سه برد و دو تساوی رسیده است.

آمار ویژه رویارویی‌های سپاهان و پرسپولیس

کد خبر 749298

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!