Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ شرکت کنندگان در این مسابقه از 28 آذر ماه تا سوم دی ماه، یک هزار و 254  عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که از این میان 678 عکس واجد شرایط شرکت در مسابقه بود.
 
تصاویر ارسال شده با سفره شب یلدا، خرید برای یلدا، دورهمی های شب یلدا و هر اتفاق دیگری در این زمینه حاوی یک نماد از بانک ملی ایران مرتبط بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
پس از انتشار این عکس ها در صفحه اینستاگرامی مسابقه، شرکت کنندگان تا دهم دی ماه فرصت داشتند تعداد لایک های عکس خود را افزایش دهند.
 
با اتمام این روند، هیات بررسی کننده مسابقه، سه سکه بهار آزادی را برای سه نفر از کسانی که عکس آنها بیشترین لایک واقعی را داشته و قوانین مسابقه را رعایت کرده بودند به شرح ذیل اختصاص دادند : آقایان مسعود حسینی و سجاد زمانی مقدم و خانم نسرین بخشنده .
 
همچنین آقایان غلامرضا عابدی ، خسرو ریاضی ، داود قلی زاده و خانم ها فرزانه رنجبر ، آیسل جعفری ، سید معصومه موسوی و گیسا قرا گزلو به عنوان شرکت کنندگان در این مسابقه به قید قرعه هر کدام برنده یک جایزه 5 میلیون ریالی شدند.
 
گفتنی است برندگان از بین کسانی انتخاب شده اند که عکس آنها در صفحه اینستاگرامی مسابقه بارگذاری شده و صاحب عکس در صفحه رسمی اینستاگرامی بانک ملی ایران به نشانی BANKMELLI1307 و کانال تلگرامی بانک به نشانی BANKMELLI_IR@ عضو بوده اند.
 
بانک ملی ایران با هدف آشنایی مشتریان با خدمات مختلف و جذب مخاطبان در کانال های ارتباطی خود جشنواره های مختلفی را برگزار می کند .
 
برای آشنایی با جشنواره های این بانک می توانید به صفحه جشنواره های بانک مراجعه نمایید.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه تعمیر نمایشگر تلفن همراه بومی‌سازی شد

متخصصان یک شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، دستگاه تمام خودکار تعمیر و بازسازی نمایشگر تلفن همراه را بومی‌سازی کردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دستگاه تمام خودکار تعمیر و بازسازی صفحه نمایشگر تلفن همراه توسط متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان در شهرک علمی  و تحقیقاتی اصفهان و در طی 2 سال بومی‌سازی شد.

طراحی پنوماتیک این محصول دانش‌بنیان و طراحی سخت‌افزار آن توسط این شرکت دانش‌بنیان انجام شده است.

"دربازکن‌های تصویری هوشمند" توسط دانش‌بنیان‌ها بومی‌سازی شد

به گفته متخصصان این شرکت دانش‌بنیان، فناوری تولید دستگاه تعمیر و بازسازی صفحه نمایشگر تلفن همراه، پیچیده است که بومی‌سازی آن کاهش هزینه‌های تعمیرات را برای مصرف‌کننده به همراه دارد.

اگر قطعه‌ای تعمیر شود دیگر نیاز به واردات LCD نیست و خود LCD موبایل قابلیت تعمیر پیدا می‌کند؛ قیمت نمونه خارجی این دستگاه نزدیک به 700 دلار است اما قیمت تمام شده این دستگاه در این شرکت دانش‌بنیان 250 دلار است.

تعمیر صفحه نمایشگرهای تلفن همراه با دستگاه ایرانی، باعث جلوگیری از خروج ارز برای واردات نمایشگر تلفن همراه می‌شود و این محصول 3 میلیون دلار سالانه از خروج ارز جلوگیری می‌کند.

دقت تعمیرات صفحه نمایشگرهای تلفن همراه دستگاه بومی‌سازی شده، 95 درصد است. نمونه‌های خارجی، درصد خطای بالایی و نزدیک به 40 درصد خطا دارند و ما با فناوری‌هایی همچون فناوری پردازش تصویر و هوش مصنوعی توانستیم ضریب خطا را تا حد زیادی پایین بیاوریم و این ضریب خطا در این محصول دانش‌بنیان 5 درصد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشتازی بانک ملی در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • اعلام برندگان بهترین فیلمنامه‌های سال انجمن نویسندگان آمریکا
  • فرش‌های تولید شده در کارخانه فرش یلدای کویر کاشان؛ از فرش ابریشم تا فرش کرک و ابریشم با ریشه و زیگزاگ
  • انجمن نویسندگان آمریکا برندگان خود را شناخت
  • ۵ نکته از کن ۲۰۲۴؛ سهم اندک هالیوود تا تمرکز بر حضور سلبریتی‌ها
  • درخشش محصولات بانک پارسیان در جشنواره نوآوری برتر ایرانی
  • معرفی نامزد‌های بخش مستندنگاری
  • دستگاه تعمیر نمایشگر تلفن همراه بومی‌سازی شد
  • نامزدهای بخش مستندنگاری اعلام شد