Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شانا، سیروش کیان‌ارثی درباره حادثه نفتکش تحت مدیریت شرکت ملی نفتکش که حامل یک میلیون بشکه میعانات گازی به مقصد کره جنوبی بود، اظهار کرد: قرار است امشب نمایندگان سه بخش شرکت ملی نفتکش ایران به همراه یکی از نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی به چین سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی احتمال سفر خود به چین برای بررسی‌های بیشتر وقوع این آتش‌سوزی را رد نکرد و درباره چگونگی عملیات مهار آتش هم اظهار کرد: متاسفانه شعله‌های آتش و میعانات گازی پراکنده در اطراف آن زیاد است، با این حال آتشخوارها در محل هستند، اما خطر نزدیک شدن به آتش خیلی زیاد است.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با تاکید بر این که همه سازمان‌ها در بحث امدادگری و نجات خارج از کشور برای این حادثه فعال هستند، ادامه داد: همکاری و همدلی برای مهار آتش و پیدا کردن مفقودان این حادثه ادامه دارد.

کیان‌ارثی درباره وضع بیمه کارکنان این نفتکش هم اظهار کرد: همه کارکنان تحت پوشش بیمه قرار دارند و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

وی درباره احتمال نجات یافتن سرنشینان این نفتکش هم اظهار کرد: تلاش برای نجات سرنشینان این نفتکش ادامه دارد و در صورت قطعیت، اخبار تکمیلی را ارسال می‌کنیم.

شایان ذکر است که یک فروند نفتکش تحت مدیریت شرکت ملی نفتکش ایران دیشب (شنبه، ۱۶ دی‌ماه) در مسیر کره جنوبی بر اثر برخورد با یک کشتی فله‌بر دچار حادثه شد. این نفتکش حامل میعانات گازی پارس جنوبی برای شرکت هانوا توتال کره جنوبی بود که آن را به روش فوب((FOB از ایران خریداری کرده بود. متاسفانه در این حادثه ۳۰ نفر از هموطنمان مفقود شدند که امید می‌رود تلاش‌ها برای نجات آنها به ثمر بنشیند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان خبری مبنی بر گرفتار شدن فردی ۳۰ ساله در کوه ریگ روستای قلعه سوخته دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیرو‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به شش مصدوم در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

 مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از طی چهار ساعت مسیر، به مصدوم دسترسی پیدا کرده و اقدامات پیش‌بیمارستانی و کمک‌های اولیه را برای وی انجام دادند.

دیگر خبرها

  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ