Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت رادیو ورزش یونان از عزم کریم انصاری فرد لژیونر ایرانی تیم المپیاکوس برای ازدواج با دختر دو رگه یونانی-آمریکایی خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت رادیو ورزش یونان از عزم  کریم انصاری فرد لژیونر ایرانی تیم المپیاکوس برای ازدواج با دختر دو رگه یونانی-آمریکایی خبر داد.

سایت رادیو ورزش یونان به نقل از رئال نیوز نوشت:

پیشنهاد ازدواج از سوی کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس در تعطیلات اخیر در اتریش به الکساندرا صوفی کالولی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه خبر رسانه یونانی آمده است: انصاری‌فرد که تعطیلات نیم‌فصل را در اتریش گذرانده است پیشنهاد ازدواج را پیش چشمان والدین الکساندرا ارائه داد. این دختر یونانی- آمریکایی رئیس شرکت حمل‌ونقلی با حوزه فعالیت مطالعات دریایی-روانشناسی است که مالک اصلی آن پدرش می‌باشد و در قبرس نیز یک شعبه دارد.

خبر ورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:‌ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.


منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • (ویدئو) مرد آمریکایی به کمک دختر ترکیه‌ای مسلمان شد
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی (فیلم)
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل