Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@18:00:46 GMT

نادر طالب زاده، «عمار» را به «۵۷» می‌آورد!

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۷۸۶۷۶

نادر طالب زاده، «عمار» را به «۵۷» می‌آورد!

 

به گزارش جام نیوز به نقل از تسنیم، برنامه امشب «57» با بررسی آثار منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار در دوقسمت به روی آنتن خواهد رفت. در قسمت اول،طالب زاده میزبان محمدحسین نیرومند(عضو هیات داوران جشنواره)،مهدی نقویان(کارگردان مستند ارثیه پدری و مستند خارج از دید)،محمد حسین امانی(کارگردان مجموعه داستانی صداها) و میلاد میرزا باقری(کارگردان مستند زمستان یورت)می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در قسمت دوم این برنامه نیز محمدحسین نیرومند به همراه کارگردانان مجموعه های تلکه،پل و بعدازظهر مهمان این برنامه می باشند.
طالب زاده در این دو قسمت با مهمانان در رابطه با آثارشان صحبت خواهد کرد.

 

برنامه تلویزیونی«57» کاری از گروه برنامه‌های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی است که نادر طالب زاده اجرا و سردبیری و رضا جوهرچی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و با همکاری شبکه پنج سیما تولید و پخش می‌شود.

 

قسمت اول این فصل، امشب ساعت 20 به روی آنتن شبکه 5 خواهد رفت.

 

«57»  در فصول مختلف در هنگامه مناسبت‌های تاریخ معاصر ایران، تحولات جهان اسلام و مضامین ویژه انقلاب اسلامی، تهیه و تولید شود.

 

فصل اول این برنامه تلویزیونی با عنوان «رویش در آتش»،فصل دوم با عنوان «انقلابی دیگر...»،فصل سوم با عنوان«بردامنه آتشفشان»به روی آنتن رفت.

 

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!

آفتاب‌‌نیوز :

داریوش کاردان، پیشکسوت رادیو و تلویزیون گفت: ماجرا این است که مگر امروز کسی رادیو گوش می‌دهد؟ با توجه به سطح برنامه‌هایی که در حال ساخته شدن است، مگر مانند گذشته مخاطبی باقی مانده است؟ چون آمار صداوسیما نشان می‌دهد برای سازمانی که ۲۴ هزارمیلیارد تومان بودجه‌اش برای سال بعد است کم مخاطب‌ترین برنامه ۲ درصد مخاطب داشته و پر مخاطب‌ترین برنامه ۱۷درصد بیننده داشته و ۲۴ درصد هم برای جام ملت‌های آسیا را تماشا کردند. شما می‌گویید نیمرو ارائه می‌دهد، اما به نظر می‌رسد در همان ارائه نیمرو هم نتوانسته موفق باشد.

ممکن است درست باشد، اما من نمی‌توانم این را بگویم. این که آمار شما از کجا آمده را نمی‌دانم و اصلا از آمار هم خبری ندارم، اما من ترجیح می‌دهم که تلویزیون نبینم و به جای آن یک فیلم سینمای خارجی یا داخلی ببینم که چند نفر از آن تعریف کرده‌اند و رادیو هم گوش نمی‌دهم.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • تفسیر یک ضرب‌المثل در برنامه تلویزیونی | این ضرب‌المثل درباره افراد متظاهر است | ویدئو
  • مرحوم طالب‌زاده جریان‌ساز بود + فیلم
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم