Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ زلزله 7.3 ریشتری شب گذشته در استان کرمانشاه خسارات زیادی به این استان زده است. بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در این زلزله مهیب دچار خسارت شده است اما بسیاری از حادثه دیدگان را به این بیمارستان برده‌اند.

البته کادر بیمارستان با نصب چادر، بیماران را به حیاط منتقل کرده‌اند تا در صورت وقوع پس لرزه به حادثه دیدگان آسیبی وارد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   درمان حادثه دیدگان زمین لرزه در اسلام آباد غرب + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر امور خارجه پاکستان در خصوص سفر آتی سید ابراهیمی رئیسی رئیس جمهور ایران به این کشور گفت: اسلام آباد به زودی میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، «اسحاق دار» وزیر امور خارجه پاکستان طی گفتگو با خبرنگاران در اسلام آباد از آمادگی این کشور برای میزبانی رئیس جمهور ایران خبر داد.
وی با تایید نهایی شدن سفر رسمی آقای رئیسی به پاکستان گفت: اسلام آباد میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود و ما برای میزبانی و پذیرایی از هیئت ایرانی مطابق با فرهنگ و سنت مهمان نوازی خود آماده هستیم.
اسحاق دار در پاسخ به سوالی پیرامون تحولات خاورمیانه بویژه حملات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی گفت: پاکستان بابت پیامد‌های حمله اسرائیل به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق هشدار داده بود از این رو بی توجهی جامعه جهانی به این اقدام باعث شد ایران دست به پاسخ نظامی علیه اسرائیل بزند.
وزیر خارجه پاکستان با بیان اینکه گسترش تنش‌ها و شروع جنگ جدید در منطقه به نفع هیچ‌کس نیست از جامعه جهانی و تمام ذینفعان خواست برای تنش زدایی و کنترل اوضاع در خاورمیانه تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • روایتی از دشمنی محمدبن عبدالوهاب با پیامبر(ص) / چرا بن‌باز بزرگترین مفتی سلفی‌ها، هیچگاه به مدینه نرفت؟
  • تخریب قبور ائمه بقیع از تلخ‌ترین حوادث تاریخ اسلام بود
  • علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است
  • تخریب بقیع؛ اهانت به آیات الهی
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول