Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@06:59:34 GMT

اقامه نماز صبح در ۲۳۰ مسجد خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۰۷۲۲

حجت‌الاسلام حسین کمیلی، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در سال جاری ۱۰ مسجد جدید برای اقامه نماز صبح اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در ۲۳۰ مسجد خراسان‌جنوبی نماز صبح اقامه می‌شود، افزود: بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان، در 2500 مدرسه خراسان‌جنوبی نیز نماز جماعت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی ادامه داد: از این تعداد مدارس، ۵۰۰ نماز جماعت توسط روحانیون و مابقی توسط همکاران فرهنگی اقامه می‌شود.

کمیلی بیان کرد: ارتقاء و تبلیغ در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز جماعت صبح در سطح مساجد استان امسال با قوت هرچه بیشتر در دستور کار قرار گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۵۰ نشست خانواده با موضوع نماز در سطح استان برگزار شده است، افزود: ۵۰ نشست دیگر نیز با همین موضوع تا پایان امسال برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۵۰ نشست دانش‌آموزی نیز در زمینه نماز برگزار شده است و تلاش می‌شود ۵۰ نشست دیگر نیز تا پایان سال جاری برگزار شود. 

کمیلی یادآور شد: از ابتدای امسال تا کنون16 نشست با عنوان نقش نماز در زندگی زوج‌های جوان نیز در سطح خراسان‌جنوبی برگزار شده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مراسم تشییع شادروان مسعود اسکویی از مقابل مسجد بلال برگزار و در قطعه نام‌آوران آرام گرفت.

در مراسم تشییع رئیس سازمان صدا و سیما، معاون صدای رسانه ملی، چهره‌های هنری و ورزشی همچون حمید استیلی، مهدی تاج، محمدرضا داورزنی، محمد شروین اسبقیان، پیمان یوسفی، مریم نشیبا، علیرضا جاویدنیا و ... حضور داشتند.

مجلس یادبود زنده یاد اسکویی امروز ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال امروز برگزار خواهد شد تا همکاران از دوران همکاری با وی بگویند.

مرحوم اسکویی با 58 سال اجرا یکی از دیرپاترین چهره‌های رادیو محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو