Web Analytics Made Easy - Statcounter

دعوت از ۷ بازیکن استقلال برای حضور در اردوی تیم ملی باعث افزایش روحیه این تیم می‌شود اما نکته جالب حضور اکثر عناصر دفاعی آبی‌ها در فهرست کارلوس کی‌روش است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خسرو حیدری مدت‌هاست به تیم ملی دعوت نمی‌شود و به نظر اسم او به لیست بازنشسته‌های کی‌روش منتقل شده است نظیر بازیکنانی چون حسین کعبی، محسن بنگر، آندرانیک تیموریان و… که عضو تیم ملی بودند و هنوز در تیم‌های باشگاهی مشغول بازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اسماعیلی از عناصر هجومی استقلال قبلاً به تیم ملی دعوت می‌شد ولی در لیست جدید قرار ندارد اما پژمان منتظری با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای در ۴ ماه گذشته به تیم ملی دعوت شده است که نشانگر اعتماد کی‌روش به این مدافع ۳۴ ساله است و باید دید پژمان در ۳۵ سالگی مسافر جام جهانی خواهد شد.

۳ مدافع میانی ملی‌پوش شفر

از استقلال که با ۲ مدافع وسط بازی می‌کند ۳ مدافع وسط به تیم ملی دعوت شده‌اند. در هفته‌های اخیر زوج مجید حسینی و روزبه چشمی خط دفاع میانی استقلال را تشکیل داده بودند و با محرومیت چشمی، پژمان منتظری کنار حسینی مقابل تراکتورسازی به میدان رفت و اکنون هر ۳ نفر آنها ملی‌پوش هستند. برای وینفرد شفر سخت است یکی از این ۳ بازیکن را از بازی آینده استقلال نیمکت‌نشین کند، آیا پیرمرد آلمانی این جسارت را دارد که همچنان از زوج حسینی و چشمی استفاده و منتظری را نیمکت‌نشین کند یا با تغییر سیستم یا پست بازی هر ۳ مدافع ملی‌پوش را به میدان می‌فرستد.

فاز هجومی استقلال سهمیه‌ای ندارد

وریا غفوری دفاع راست، امید نورافکن هافبک دفاعی و البته با قابلیت بازی به عنوان دفاع چپ، امید ابراهیمی هافبک دفاعی در کنار سیدحسین حسینی دیگر ملی‌پوشان استقلال به شمار می‌روند و می‌بینیم که هیچ‌کدام از بازیکنان خط جلوی این تیم به تیم ملی دعوت نشده‌اند.

نشست دوستانه کی‌روش با شفر

برگزاری یک نشست مشترک میان وینفرد شفر با کارلوس کی‌روش دور از انتظار نیست. این ۲ مربی خارجی حالا ۷ بازیکن مشترک دارند و برای تعامل بیشتر در فضایی دوستانه با هم صحبت خواهند کرد. رابطه میان کی‌روش و برانکو را همه می‌دانیم، حالا سرمربی تیم ملی که می‌بیند سرمربی آلمانی استقلال به خواسته‌هایش احترام می‌گذارد بدش نمی‌آید با او ملاقات کند و این پیام را برساند که با مربیان خارجی حاضر در ایران مشکل شخصی ندارد و اگر قبلاً اتفاقی می‌افتاده به خاطر عدم تعامل کامل با تیم ملی ایران بوده است.

خبر ورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن سخت‌تر از چیزی که تصور می‌شد، به دست آمد. تیم اصفهانی با گل زود هنگام مجید علیاری توانست از حریف پیش بیفتد و آبی‌ها تا لحظات پایانی بازی در انتظار به ثمر رسیدن گل پیروزی بخش خود، متحمل سختی شدند.

استقلال که در دقیقه ششم بازی و روی یک غفلت و ناهماهنگی میان چشمی و مرادمند دروازه‌اش را بازشده دید، در شرایطی به بازی برگشت که نکونام به دلیل آسیب دیدگی ایمان سلیمی مجبور شد تغییرات مهمی را در ترکیب تیمش ایجاد کند و آن، حضور صالح حردانی کوتاه قامت در پست فول بک یا مدافع سوم بود.

ویدئو: 332129

سلیمی که تابستان گذشته به استقلال پیوست، توانست در این فصل بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارد و حتی در دیدار مقابل تراکتور نیز یک گل مهم را برای تیمش به ثمر رساند. مدافعی که در هفته‌های اخیر جای خالی رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان را به خوبی پر کرده بود اما در اواخر نیمه نخست و پس از برخورد صورت به صورت با محمد قریشی، دچار آسیب دیدگی سختی دید.

این مدافع که در این فصل همواره عصای دست نکونام بوده است، پیش از این نیز سابقه یک مصدومیت بد و دلخراش را دارد. او در دیدار رفت مقابل فولاد و در ورزشگاه فولاد آرنا با بازیکن میزبان سر به سر شد و به دلیل کبودی شدید زیر چشمش، نتوانست بازی را ادامه دهد و در آن مسابقه نیز این صالح حردانی بود که جای خالی هم‌تیمی‌اش را در پست مدافع فول بک راست پر کرد.

تصویر سمت چپ، از ورم چشم ایمان سلیمی در بازی برابر فولاد است که این بازیکن به دلیل مشکل در دید، نتوانست بازی را ادامه دهد.
و تصویر سمت راست نیز، سلیمی پس از برخورد شب گذشته با محمد قریشی است که منجر به شکستگی دماغ مدافع استقلال شده است.

سلیمی روز گذشته باز هم دچار یک مصدومیت بد و دلخراش شد، جایی که پس از برخورد صورتش با پشت سر محمد قریشی، از ناحیه بینی به شدت مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

این بازیکن که با ورم شدید دماغش روبرو شده بود، با تشخیص نکونام تعویض شد و جایش را به میلاد فخرالدینی داد. حالا باید دید آیا سلیمی می‌تواند در دیدار بعدی تیمش مقابل فولاد به میدان برود یا خیر. آن هم در روزی که روزبه چشمی و صالح حردانی به دلیل محرومیت نمی‌توانند استقلال را همراهی کنند.

دیگر خبرها

  • ابهام مهم در ترکیب حریف آینده استقلال
  • طلسم مدافع استقلال بالاخره می‌شکند! (عکس)
  • مدافع استقلال باید جراحی کند
  • کنایه آقای گل استقلالی به گزارشگر بازی با ذوب آهن؛ انتظار خوشحالی نداشتی؟
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم