Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: بیش از ۳۵۰ میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه کتاب کرمان به‌فروش رسیده است. ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ استانها کرمان نظرات

وحید محمدی در در بازدید از غرفه خبرگزاری تسنیم استان کرمان در شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به استقبال خوب شهروندان از برپایی این نمایشگاه اظهار‌ داشت: سرویس ایاب و ذهاب هر نیم ساعت یکبار به سمت نمایشگاه حرکت می‌کند و اتوبوسرانی همکاری خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه زمان نمایشگاه تمدید نخواهد شد و روز سه‌شنبه 19 دی‌ماه جاری پایان کار شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان است گفت: تا شب گذشته بیش از 350 میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه کتاب کرمان به‌فروش رفته است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: حدود 600 میلیون تومان بن برنامه‌ریزی شده که بین مردم توزیع شود و حدود 120 میلیون تومان از این مبلغ یارانه دولتی است.

وی با اشاره به اینکه بانک شهر در نمایشگاه مستقر است و مردم می‌توانند خرید بن کتاب خود را در داخل نمایشگاه انجام دهند خاطر‌نشان کرد: مرم می‌توانند با 20 درصد تخفیف بن‌ها را تهیه کنند و 10 درصد هم تخفیف از ناشران بگیرند و در نهایت با 30 درصد تخفیف کتاب‌های مورد نیاز را دریافت کنند.

انتهای پیام/

R7860/P1486/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات شهید کاظمی با بیش از ۶۰ عنوان کتاب جدید در سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند.

این انتشارات، از بین بیش از ۷۰۰ عنوان کتابی که تا به حال روانه بازار نشر کرده است، حدود ۵۰۰ عنوان کتاب را با خود به نمایشگاه می‌آورد که بیش از ۶۰ عنوان از آن، جزو آثار جدید به حساب می‌آیند.

کتاب «در فاصله دو بوسه» اثر غلامعلی حداد عادل، «اُم علاء» به قلم سمیه خردمند، «پلاسما» نوشته فاطمه شایان پویا، جلد ۶ تا ۹ مجموعه «تبار انحراف» اثر حجت الاسلام مهدی طائب، جلد دوم مجموعه «ماجرای علامه و انقلاب» نوشته رضا اکبری آهنگر و وحید خضاب، «دورت بگردم» اثر فائضه غفارحدادی، «گرای باقر» به قلم امیرحسین انبارداران، «تصویری دربند» به قلم مونس عبدی زاده و چند اثر دیگر، از جمله آثاری هستند که برای اولین بار در نمایشگاه کتاب از آنها رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6089749 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید