Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@05:53:47 GMT

بارش برف باعث تعطیلی مدارس کرمان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۱۱۱۳

بارش برف باعث تعطیلی مدارس کرمان شد

رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس برخی مناطق استان کرمان به دلیل بارش برف و شرایط نامساعد جوی خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس برخی مناطق استان کرمان به دلیل بارش برف و شرایط نامساعد جوی خبر داد.

امید سلاجقه با اشاره به بارش برف در برخی مناطق استان کرمان اظهار کرد: به دلیل شرایط نامساعد جوی مدارس در برخی مناطق استان امروز دوشنبه ۱۸دی ماه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر این اساس مدارس در شهرستان بردسیر و مناطق راین، دهبکری از توابع شهرستان بم و دهج از توابع شهرستان شهربابک در تمام دوره های تحصیلی امروز تعطیل است.

سلاجقه همچنین از تعطیلی مدارس دوره های پیش دبستانی و دبستان (دوره های اول و دوم) در شهرستان رابر، شهر مس سرچشمه و بخش ساردوئیه خبر داد و افزود: همچنین در ماهان پیش دبستانی و دبستان (دوره اول) است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مرتضی احمدی نجات مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گفت: گردشگران و علاقه‌مندان به بازدید از بنا‌ها و جاذبه تاریخی می‌توانند از روز یکشنبه 16 اردیبهشت از بنا‌های تاریخی شهرستان کاشان بازدید کنند.


مجموعه جهانی باغ تاریخی فین، محوطه باستانی سیلک، خانه‌های تاریخی بروجردی، طباطبایی و عباسیان، حمام سلطان امیراحمد از جمله بنا‌های تاریخی شاخص شهرستان کاشان هستند

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کرمان
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • تقویت فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در شهرستان های جنوبی استان
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟
  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان