Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه از راه‌اندازی شیفت دوم این واحد صنعتی خبر داد و گفت: ظرف دو تا سه هفته آینده به ظرفیت تولید 120 دستگاه خودرو در روز خواهیم رسید.

محمد ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تعهد گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر دو شیفته شدن خودروسازی کرمانشاه تا پایان سال، اظهار کرد: خوشبختانه این تعهد زودتر از موعد عملیاتی شد و کار دو شیفته شدن ایران خودرو کرمانشاه از دو شب پیش آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ظرفیت تولید این واحد در یک شیفت را 60 دستگاه اعلام کرد که با اضافه شدن شیفت دوم این ظرفیت به 120 دستگاه در روز (در دو شیفت) می‌رسد.

مدیرعامل خودروسازی کرمانشاه معتقد است، ظرف مدت دو تا سه هفته آینده شیفت دوم نیز به ظرفیت اسمی خود (60 دستگاه در روز) خواهد رسید.

ملکی از افزایش اشتغال این واحد صنعتی با راه‌اندازی شیفت دوم خبر داد و یادآوری کرد: با به ظرفیت رسیدن کامل شیفت دوم  400 نفر در این دو شیفت در مجموعه خودروسازی کرمانشاه مشغول به کار خواهند بود.

وی با بیان اینکه برای شیفت دوم به مقداری اعتبار نیاز است، تصریح کرد: از استاندار درخواست دریافت تسهیلات داشتیم.

مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه تاکید کرد: تمام محصولات تولیدی این واحد صنعتی(پژو پارس) استانداردهای مد نظر گروه صنعتی ایران خودرو را طی کرده و اکنون در بازار فروش به می‌رسد.

  کارخانه خودروسازی کرمانشاه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان بود، اردیبهشت امسال با سرمایه‌گذاری حدود 57 میلیارد تومان در شهرک صنعتی صحنه وارد مرحله تولید آزمایشی و در مرداد ماه افتتاح رسمی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور

سازمان جهانی بهداشت به منظور تقویت خدمات پزشکی اورژانس، ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور خارجی خودکار به همراه ۱۲۵۰ پد دفیبریلاتور را با کمک مالی اتحادیه اروپا تهیه و به سازمان ملی اورژانس ایران ایران اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، سازمان جهانی بهداشت به منظور تقویت خدمات پزشکی اورژانس، ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور خارجی خودکار به همراه ۱۲۵۰ پد دفیبریلاتور را با کمک مالی اتحادیه اروپا تهیه و به سازمان ملی اورژانس ایران ایران اهدا کرد.

این تجهیزات به طور قابل توجهی ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس را افزایش خواهد داد، اقلام اهدایی قرار است در استان‌های هرمزگان، کرمان، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان توزیع شوند.

دستگاه دفیبریلاتور می‌تواند نجات بخش زندگی در هنگام ایست قلبی ناگهانی باشد، این وسیله ریتم ضربان قلب را به طور مؤثر پایش و با ارسال شوک‌های الکتریکی عملکرد طبیعی قلب را احیا می‌کند؛ طراحی این دستگاه‌ها به گونه‌ای است که با حداقل آموزش پزشکی می‌توان از آن استفاده کرد و به این دلیل برای تیم‌های پاسخ به فوریت‌های پزشکی بسیار با ارزش هستند.

سیدجعفر حسین، نماینده سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران، در رابطه با اهدای این دستگاه‌ها اظهار کرد: با افزایش فراهم بودن دفیبریلاتور، امدادگران و پرسنل اورژانس در استان‌های مربوطه برای ارائه مراقبت‌های مؤثر و به موقع به افراد نیازمند مجهزتر خواهند شد.

وی افزود: اهدای این تجهیزات که به طور مشترک از سوی دفتر کمک‌های انسانی اتحادیه اروپا تأمین مالی شده است، تأکیدی بر تعهد ما نسبت به تقویت نظام سلامت و ارتقای خدمات پزشکی اورژانس برای جمعیت‌های آسیب پذیر است.

گفتنی است، این پروژه در راستای مأموریت سازمان جهانی بهداشت، یعنی تضمین دسترسی همگانی به خدمات باکیفیت سلامت، به ویژه در مناطقی که با بحران‌های انسانی مواجه هستند، انجام شده است، هدف نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در ایران این است که از طریق توانمندسازی نهادها و ارائه دهندگان خدمات سلامت محلی به ارتقای تاب‌آوری و پایداری نظام سلامت در استان‌های هدف کمک کند.

کد خبر 746985

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • افزایش ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • انجام روزانه ۲ پرواز حج عمره مفرده با ظرفیت ۲۶۰ زائر
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان