Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این کنفرانس که علاوه بر مهمانان خارجی ، مقامات کشوری و لشکری هم حضور دارند وزیر امور خارجه به عنوان مهمان ویژه سخنرانی می کند.
این کنفرانس شامل سه نشست تخصصی است، نشست نخست با عنوان سیاست خارجی و امنیت منطقه ای به ریاست آقای کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی برگزار و موضوع معماری امنیت منطقه ای و نقش جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای در ترتیبات منطقه بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نشست "اقتصاد و امنیت منطقه ای"، دومین بخش از کنفرانس امنیتی تهران است که به ریاست آقای محمد خزائی، رئیس کل سازمان سرمایه گذاری برگزار می شود و مهمانان خارجی و داخلی، موضوعات مرتبط با اقتصاد و امنیت را بررسی می کنند.
نشست "امنیت و دفاع در منطقه غرب آسیا" عنوان سومین بخش کنفرانس امنیتی تهران است که به ریاست سردار دهقان، وزیر دفاع سابق برگزار و موضوعاتی شامل همکاری های دفاعی و امنیتی در غرب آسیا و روندهای تسلیحاتی در این منطقه بررسی و در این خصوص تبادل نظر می شود.
در این نشست که بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان مهمان ویژه سخنرانی می کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی هم سخنران ویژه مراسم پایانی دومین کنفرانس امنیتی تهران است.
کنفرانس امنیتی تهران شامل دو سطح است. سطح نخست، علمی و پژوهشی است که از شهریور گذشته تاکنون در قالب 9 همایش در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و مطالعاتی معتبر برگزار و ابعاد مختلف موضوع امنیت در سطوح سیاسی، اقتصادی، زیست محیطی و نظامی و نیز چالش های امنیت در منطقه غرب آسیا در آن بررسی شده است.
ترکیب مهمانان دومین کنفرانس امنیتی تهران شامل مقامات سیاسی - امنیتی کنونی و سابق به ویژه چند وزیر خارجه و معاونان وزرای خارجه، پژوهشگران و نخبگان علمی، دانشگاهی و اجرایی از کشورهای آسیا و اروپاست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوازدهمین «نشست بین‌المللی مقامات عالی رتبه‌ مسئول در امور امنیتی» و «نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» در شهر سن‌پترزبورگ روسیه برگزار شد.

جماران عکسی یادگاری از مقامات شرکت کننده در نشست منتشر کرده است که در آن علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ایران نیز در آن حضور دارد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898962

دیگر خبرها

  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • خودداری ارمنستان از شرکت در نشست امنیتی در روسیه