Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@05:04:30 GMT

مخفی کردن جسد هم‌خانه در یخچال +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۱۸۹۷

مخفی کردن جسد هم‌خانه در یخچال +تصاویر

دو جوان ایرانی طی درگیری با هم‌خانه‌‌شان در بالکسیر ترکیه او را به قتل رسانده و جسدش را سه روز در یخچال مخفی کردند. عاملان جنایت هنگام دفن جسد دستگیر شدند.

جام‌جم: ماردین در شهر بالکسیر ترکیه زندگی می‌کرد و کارش نانوایی بود. او 26 شهریور امسال یکباره ناپدید شد و خبری از دو هم‌خانه‌ ایرانی او به نام‌های امیرحسین و محمد نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرش که نگران حال فرزندش بود به ترکیه سفر کرد. او سراغ پسرش رفت اما از صاحبخانه شنید از او خبری ندارد و دو هم‌خانه‌اش هم با برداشتن وسایلشان رفته‌اند. پدر ماردین بعداز جست‌وجوی فراوان دو همخانه او را یافت اما آنها مدعی بودند از پسر نانوا خبری ندارند.

مرد میانسال که به ماجرا مشکوک شده بود نزد پلیس ترکیه رفت و همراه آنها به خانه اجاره‌ای پسرش رفتند. ماموران پس از ورود به آپارتمان با وسایل به هم ریخته خانه روبه‌رو شدند. وقتی در یخچال را باز کردند با رد خون روبه‌رو شدند. همین سرنخ کافی بود که احتمال دهند بلایی سر جوان ایرانی آمده است.

ماموران به دو هم‌خانه او مشکوک شدند و در تعقیب‌شان بودند تا این که یک روز بعد، مردی با پلیس ترکیه تماس گرفت و گفت در اطراف شهر، متوجه دو مرد در حال دفن جسدی شده است. ماموران به محلی که او گفته بود اعزام شدند و در جست‌وجوی محل موردنظر، جسد مردی جوان را یافتند که معلوم شد متعلق به ماردین است.

جسد او به سردخانه پزشکی قانونی شهر بورسا منتقل شد. شواهد نشان می‌داد او به قتل رسیده و چند روز از مرگش می‌گذرد. ماموران با تحقیق از شاهد ماجرا پی بردند، دو هم‌خانه مقتول، جسد را دفن کرده بودند.

با کشف این سرنخ، دو همخانه ماردین بازداشت شدند. امیرحسین در بازجویی‌های پلیسی به قتل جوان ایرانی با همدستی دوستش اعتراف کرد. او مدعی بود چون مقتول از او خواسته خانه را تمیز کند، با وی درگیر شده و با مشت به سرش کوبیده که وی بی‌هوش شده و سرانجام فوت کرده است.

عامل جنایت و همدستش، پس از این جنایت جسد را داخل یخچال گذاشته و سه روز بعد دفن کرده‌اند.

آنها روانه زندان شدند و پدر جوان کرمانشاهی با تحویل گرفتن جسد فرزندش او را برای خاکسپاری به زادگاهش منتقل کرد.

قصاص می‌خواهم

دیروز پدر مقتول به دادسرای جنایی تهران آمد و با طرح شکایتی خواستار انتقال دو متهم به ایران و محاکمه آنها شد.

در نبود بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی پایتخت به این پرونده رسیدگی کرد و قرار شد از پلیس ترکیه درباره علت مرگ جوان ایرانی استعلام شود.

پدر میانسال مقتول به جام‌جم گفت: پسرم پنجمین فرزندم است. او در شهرمان کرمانشاه با خودرویش مسافر جابه‌جا می‌کرد. دو سال پیش برای کار به ترکیه رفت و در یک نانوایی کار می‌کرد. چند ماه قبل از قتل، با دو همخانه‌‌اش آشنا شد و حتی کمک کرد آنها کار پیدا کنند.

وی افزود: شهریور امسال با او حرف زدیم که بعداز آخرین مکالمه‌مان تلفن ماردین خاموش شد و دیگر پاسخ نداد. زمانی که به ترکیه رفتم و پرس و جوکردم، معلوم شد او به قتل رسیده و دو همخانه‌اش عامل جنایت هستند. از آنها شکایت کردم که متهمان به زندان افتادند. چندی پیش هم آنها در دادگاه ترکیه محاکمه شدند. امیرحسین ـ عامل اصلی جنایت ـ به 30سال حبس و همدستش به 15 سال حبس محکوم شد.

پدر مقتول ادامه داد: آنها مرتکب قتل پسرم شده‌اند، از هردویشان شکایت دارم و برای آنها قصاص می‌خواهم. پسرم به آنها لطف کرد و برایشان کار پیدا کرد، اجازه ماندن در خانه‌اش را داد اما آنها به او خیانت کردند و جانش را گرفتند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟

ایتنا - اگر صاحب آیفون هستید، احتمالاً بدون اینکه متوجه شوید، ویدیوهایی ضبط کرده‌اید.
برخی از کاربران آیفون ممکن است صدها یا هزاران ویدیوی مخفی در گوشی خود داشته باشند که هرگز آنها را ندیده‌اند.

این ویدیوها به لطف ویژگی «Live Photos» یا «تصاویر زنده» وجود دارند که می‌توان هنگام گرفتن عکس‌های معمولی فعال شود.

این ویژگی ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا بهترین عکس را بگیرید که ۱.۵ ثانیه قبل و بعد از گرفتن عکس را ضبط می‌کند.

هنگامی که عکس را با این ویژگی گرفتید، به این معناست که آن تصویر ۱.۵ ثانیه قبل از عکس اصلی شاتر و ۱.۵ ثانیه بعد از آن به وسیله‌ی دوربینتان ذخیره می‌گردد.

طبق گزارش روزنامه «میرور»، شما می‌توانید بدون استفاده از هیچ برنامه دیگر، این ویدیوهای کوتاه را با هم ترکیب و یک ویدیوی کامل را درست کنید.

کافیست همه عکس‌های زنده‌ مورد نظرتان را انتخاب سپس روی «حفظ به عنوان ویدئو» کلیک کنید. پس از آن همه این تصاویر با هم ترکیب شده و به عنوان یک ویدیو در آلبوم دوربین ذخیره می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه