Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «ویس احمد برمک»، وزیر امور داخله افغانستان در یک سفر از پیش اعلام نشده، به ولایت بلخ سفر کرد و با عطا محمد نور، والی برکنار شدۀ بلخ دیدار و گفتگو کرد.

عطا محمد نور، والی برکنار شده بلخ و رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی در بیانیه ای نوشت که با وزیر امور داخله افغانستان درباره موضوعات گوناگون از قبیل وضعیت جاری امنیتی، تحولات اخیر در شمال افغانستان و به خصوص درباره ولایت بلخ صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جزئیات بیشتری درباره سفر آقای برمک به بلخ نداد و وزارت امور داخله نیز تاکنون به طور رسمی در این مورد اظهار نظر نکرده است.

تاکنون هدف اصلی سفر ویس احمد برمک، وزیر امور داخله به مزار شریف و اینکه آیا او به عنوان نماینده دولت مرکزی به بلخ سفر کرده تا میان عطا محمد نور و سران حکومت میانجیگری کند یا خیر مشخص نیست.

قابل یادآوری است که پس از تایید شدن استعفای عطا محمد نور توسط رئیس جمهور، به شدت روابط میان کابل و بلخ تیره شده است.

عطا محمد نور اعلام کرده است که وی از سمتش کنار نخواهد رفت و فقط حزب جمعیت اسلامی صلاحیت برکناری او را دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با «رتنو مارسودی» وزیر امور خارجه اندونزی ملاقات کرد.

گفتنی است، رئیس دستگاه دیپلماسی در اولین دیدار خود صبح امروز به وقت بانجول با سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفت و گو کرد.

کد خبر 6096527 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • بازگشت بیش از ۱ و نیم میلیون پناهجوی افغانستانی‌
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • تأسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان
  • تاسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • بازگشت بیش از ۱.۵ میلیون مهاجر به افغانستان
  • گفتگوی اختصاصی با جاوید مرتمی پیشکسوت فوتبال مازندران
  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟