Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، کوروش بالادست اظهار داشت: این مقدار نفت سفید از طریق فروشندگی های شهری و تعاونی های روستایی در شهرستان های تابعه نواحی این منطقه در زاهدان، زابل، خاش و سراوان میان خانوارهای تحت پوشش توزیع شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه، دوری از مبادی تامین و محدود بودن ظرفیت ذخیره سازی انبارهای نفت منطقه، بخشی از این سوخت به منظور ذخیره سازی در ماه های گرم سال میان خانوارها توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وضعیت ذخیره سازی و توزیع نفت سفید در منطقه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و از مردم سیستان و بلوچستان خواست با انجام اقدامات بهینه سازی و صرفه جویی مصرف از اتلاف انرژی در منازل و محیط کار خودداری کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان وضعیت تامین گاز مایع را مطلوب دانست و گفت: 82هزار تن گاز مایع در 9 ماهه امسال در منطقه توزیع شده است.

بالادست افزود: با پیگیری های لازم در بحث تامین، حمل و ذخیره سازی شرایط مطلوبی برای ارائه خدمات در زمینه توزیع گاز مایع وجود دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد برزعلی ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی گندم و نان در استان گلستان اظهار کرد: خشک سالی هی سال گذشته باعث شد تا بذر کمتری در استان گلستان تولید کنیم.

وی با اشاره به اینکه طی برنامه ریزی هایی که داشتیم توانستیم سال گذشته ۴۳ هزار تن بذر در استان تولید و ذخیره سازی کنیم، افزود: سال گذشته گلستان توانست به ۶ استان کشور بذر ارسال کند.

رئیس جهاد کشاورزی گلستان گفت: با توجه به اینکه سال گذشته پیش بینی می‌شد ۴۰۰ هزار تن گندم در استان تولید شود با اقداماتی که از قبل انجام داده بودیم این رقم به ۷۵۰ هزار تن رسید.

بزرعلی در ادامه به بیماری زنگ زرد در مزارع استان اشاره کرد و افزود: با وجود این بیماری در مزارع گندم استان تا کنون برای بیش از ۵۰۷ هزار هکتار سموم قارچ تقاضا شد.

کد خبر 6081948

دیگر خبرها

  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • پیش بینی ذخیره ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز