Web Analytics Made Easy - Statcounter

لحظاتی پیش مراسم گلدن‌گلوب 2018 به کار خود خاتمه داد و کسانی چون استیون اسپیلبرگ و کریستوفر نولان دست خالی مراسم را ترک کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، ساعاتی پیش مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۸ برگزار شد، مراسمی که همه در اعتراض به آزارهای جنسی اخیر در هالیوود لباس‌های مشکلی تن کرده بودند.

براساس این خبر لیست نامزدها و برندگان گلدن گلوب ۲۰۱۸ عبارتند از:

بهترین فیلم درام: «مرا به اسمت صدا کن»، «دانکرک»، «پست»، «شکل آب» و «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری»

برنده جایزه گلدن گلاب: سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری

بهترین فیلم موزیکال یا کمدی: «هنرمند فاجعه»،«برو بیرون»، «بزرگ‌ترین شومن »،‌«من، تونیا» و «لیدی برد»

برنده جایزه گلدن گلاب: لیدی برد

بهترین کارگردان: گیلرمو دل تورو برای «شکل آب»، مارتین مک‌دونا برای «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری»، کریستوفر نولان برای «دانکرک»، ریدلی اسکات برای «همه پول‌های دنیا» و استیون اسپیلبرگ برای «پست»

برنده جایزه گلدن گلاب: گیلرمو دل تورو برای «شکل آب»

بهترین بازیگر مرد درام: تیموتی شالامه برای «مرا به نامت صدا کن»، دانیل دی-لوییس برای «موضوع فانتوم» ، تام هنکس برای «پست»، گری اولدمن برای «سیاه‌ترین زمان» و دنزل واشنگتن برای «آقای رومن جی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزراییل»

برنده جایزه گلدن گلاب: گری اولدمن

بهترین بازیگر زن درام: جسیکا چستین برای «بازی مالی»، سالی هاوکینز برای «شکل آب»، فرانسیس مک دورمند برای «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری»، مریل استریپ برای «پست»، میشل ویلیامز برای «همه پول‌های دنیا»

برنده: فرانسیس مک دورمند برای «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری»

بهترین بازیگر مرد موزیکال یا کمدی: استیو کارل برای «نبرد جنسیت»، آنسل الگورت برای «راننده کوچک»، جیمز فرانکو برای «هنرمند فاجعه»، هیو جکمن برای «بزرگ‌ترین شومن » و دانیل کالویا برای «برو بیرون»

برنده: جیمز فرانکو برای «هنرمند فاجعه»

بهترین بازیگر زن موزیکال یا کمدی: جودی دنچ برای «ویکتوریا و عبدل»، مارگو روبی برای «من، تونیا»، سیرشا رونان برای «لیدی برد»، اما استون برای «نبرد جنسیت» و هلن میرن برای «اهل تفریح»

برنده: سیرشا رونان برای «لیدی برد»

بهترین بازیگر مرد مکمل: ویلم دفو برای «پروژه فلوریدا»، آرمی همر برای «مرا به نامت صدا کن» ،ریچارد جنکینز برای «شکل آب»، کریستوفر پلامر برای «همه پول‌های دنیا»، سام راکول برای «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری»

برنده: سام راکول برای «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری»

بهترین بازیگر زن مکمل: مری جی. بلایج باری «مادباند» ، هنگ چاو برای «کوچک کردن»، آلیسن جنی برای «من، تونیا»، لوری متکالف برای «لیدی برد»، اکتاویا اسپنسر برای «شکل آب»

برنده: آلیسن جنی برای «من، تونیا»

بهترین فیلمنامه: «شکل آب»، «لیدی برد»، «پست»، «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری»، «بازی مالی»

برنده: سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری

بهترین موسیقی: «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری»، «شکل آب»، «موضوع فانتوم»، «پست»، «دانکرک»

برنده: شکل آب

بهترین ترانه: «خانه» از فیلم «فردیناند»، «رود توانا» از فیلم «مادباند»، «مرا به خاطر بسپار» از فیلم «کوکو»، «ستاره» از فیلم «ستاره» و «این منم» از «بزرگترین شومن »

برنده: «این منم» از «بزرگترین شومن »

بهترین فیلم انیمیشن: «بچه رییس»، «نان‌آور»، «کوکو»، «فردیناند» و «ونسان دوست داشتنی»

برنده: کوکو

بهترین فیلم خارجی‌زبان: «یک زن شگفت‌انگیز» ساخته سباستین للیو از شیلی، «اول پدرم را کشتند» ساخته آنجلینا جولی از کامبوج، «محوشدگی» ساخته فاتح آکین از آلمان، «بی عشق» ساخته آندری زویاگینتسف از روسیه و «میدان» ساخته روبن اوستلوند از سوئد

برنده: «محو شدگی» ساخته فاتح آکین از آلمان

جوایز بخش تلویزیون:

بهترین سریال درام: «تاج»، «بازی تاج و تخت»، «داستان خدمتکار»، «چیزهای عجیب» و «این ما هستیم»

برنده: داستان خدمتکار

بهترین سریال موزیکال یا کمدی: «سیاه‌وار»، «خانم میسل شگفت‌انگیز»، «استاد هیچ‌چیز»، «ویل و گریس»

برنده: خانم میسل شگفت‌ انگیز

بهترین سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: «دروغ‌ های کوچک بزرگ»، «فارگو»، «دشمنی: بتی و جون»، «گناهکار» و «بالای دریاچه: دختر چینی»

برنده: دروغ‌ های کوچک بزرگ

بهترین بازیگر مرد سریال درام: استرلینگ براون در «این ما هستیم»، فردی هایمور برای «دکتر خوب»، باب اودنکرک برای «بهتر است سال صدا کنی»، لیو شرایبر برای «ری داناوان» و جیسون بیتمن برای «ازارک»

برنده: استرلینگ براون در «این ما هستیم»

بهترین بازیگر زن سریال درام: کلر فوی برای «تاج»، کاتریونا بالف برای «خارجی»، مگی جیلنهال برای «دو خال»، کاترین لانگ‌فورد برای «۱۳ دلیل برای» و الیزابت ماس برای «داستان خدمتکار»

برنده: الیزابت ماس برای «داستان خدمتکار»

بهترین بازیگر مرد سریال موزیکال یا کمدی: آنتونی آندرسن باری «سیاه‌وار»، عزیز انصاری برای «استاد هیچ‌ چیز»، کوین بیکن برای «دیک را دوست دارم»، ویلیام میسی برای «بی‌شرم»، اریک مک‌کورمک برای «ویل و گریس»

برنده: عزیز انصاری برای « استاد هیچ‌ چیز»

بهترین بازیگر زن سریال موزیکال یا کمدی: آلیسون بری برای «مشتعل»، راشل برازناهان برای «خانم میسل شگفت‌انگیز» فرانکی شاو برای «SMILF»، ایسا ری برای «ناامن» و پاملا آدلون برای «چیزهای بهتر»،

برنده: راشل برازناهان برای «خانم میسل شگفت‌انگیز»

بهترین بازیگر مرد مکمل سریال، سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: آلفرد مولینا برای «دشمنی: بتی و جون»، الکساندر اسکارسگارد برای «دروغ‌های کوچک بزرگ»، دیوید تیولیس برای «فارگو»، دیوید هاربر برای «چیزهای عجیب» و کریستین اسلیتر برای «آقای روبات»

برنده: الکساندر اسکارسگارد برای «دروغ‌های کوچک بزرگ»

بهترین بازیگر زن مکمل سریال، سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: لورا درن برای «دروغ‌های کوچک بزرگ»، آن داد برای «داستان خدمتکار» برای «سرگذشت ندیمه»، کریسی متز برای «این ما هستیم»، میشل فایفر برای «جادوگر دروغ‌ها»، شایلین وودلی برای «دروغ‌های کوچک بزرگ»

برنده: لورا درن برای «دروغ‌های کوچک بزرگ»

بهترین بازیگر مرد سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: رابرت دنیرو برای «جادوگر دروغ‌ها»، جود لاو برای «پاپ جوان»، کایل مک‌لاکلان برای «تویین پیکس» و اوان مک‌گرگور برای «فارگو» و جفری راش برای «نابغه»

برنده: اوان مک‌گرگور برای «فارگو»

بهترین بازیگر زن سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: جسیکا بیل برای «گناهکار»، نیکول کیدمن برای «دروغ‌های کوچک بزرگ»، جسیکا لانگ برای «دشمنی: بتی و جون» سوزان ساراندون برای «دشمنی: بتی و جون» و ریس ویترسپون برای «دروغ‌های کوچک بزرگ»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، نشست خبری عوامل سریال «نون خ ۵» با حضور مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک، کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان و ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس و مسعود کریمی خضرا مدیر گروه طنز سیمافیلم امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد.

مهدی فرجی در ابتدای این نشست با بیان اینکه در نظرسنجی‌ها مشهود بود «نون خ ۵» نسبت به فصل گذشته پرمخاطب‌تر بود افزود: از رئیس سازمان صداوسیما تشکر می‌کنم که این اجازه را دادند به خط قرمزها بپردازیم و در کنار لحظات شاد و کمیک نقد هم داشته باشیم. ما در سازمان دو خط قرمز یکی مسائل دینی و قومیت را در عین حال که مراقبت کردیم به آن پرداختیم اینکه اجازه دادند به قصه کولبرها بپردازیم اتفاق خوبی بود.

فرجی در پاسخ به اینکه آیا «نون خ» فصل ششم هم خواهد داشت؟ اظهار کرد: درباره فصل ششم الان صحبت کردن زود است. آقای آقاخانی پستی منتشر کردند که فصل پنجم پایان «نون خ» هست اما به نظرم هنوز صحبت کردن درباره فصل جدید زود است.

وی درباره ساخت سینمایی این سریال نیز گفت: درمورد سینمایی کار نه صحبت خاصی شده و نه تصمیمی برای ادامه ساخت این سریال در ورژن سینمایی گرفته شده است.

تهیه‌کننده «نون خ» درباره آسیب سعید آقاخانی و برخی عوامل سریال حین کار گفت: نزدیک به هفت نفر دست و پایشان شکست و آسیب جدی دیدند آقای آقاخانی هم آسیب دیدگی از ناحیه کمر داشتند و این اتفاق باعث شد ۱۰ روزی تعطیل شویم بعد ایشان برگشتند و البته نقششان هم تغییر کرد.

ماشاالله وروایی بازیگر نقش عموکاووس نیز در این نشست بیان کرد: شرایط کپرنشین‌هایی که دیدم برایمان سخت و ناراحت‌کننده بود. عموم مردم در استان‌ها سریال «نون خ» را دوست داشتند و تاکید داشتند درباره قومیت‌ها باز هم کار شود.

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک نیز در سخنانی گفت: فصل پنجم برای من چالش برانگیز بود از رانندگی اتوبوس که پایه دو نداشتم اما با کمک دوستان از پس آن برآمدم.

وی ادامه داد: فصل پنجم «نون خ» فضای متفاوتی داشت، پستی و بلندی داشت، چابهار زیبا رفتیم، سپس به کولبرها در فضای زمستانی رسیدیم و خودم کار را دوست داشتم امیدوارم که توانسته باشم به شخصه لبخندی را به لب بیاورم.

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان نیز در سخنانی بیان کرد: خداراشکر با تمام سختی‌هایی که داشتیم به امید اینکه مردم «نون خ» را دوست خواهند داشت سریال را ساختیم و جلو رفتیم. خیلی خوب شروع و خیلی خوب تمام شد. امیدوارم فصل دیگر هم داشته باشد و در خدمت همه باشیم.

کریمی خضرا مدیر گروه تولیدات طنز سیمافیلم در ادامه این نشست اظهار کرد: سوژه امسال «نون خ» همان‌گونه که آقای فرجی گفت لبِ مرز بود. شاید برای دوستان سوال باشد وقتی درباره نماز قضای یکی از شخصیت‌ها صحبت می‌شد، برخی نکات چگونه طراحی شد؟ ما دیدیم که قصه‌ها با ظرافت طراحی شد. من در اولین جلسه‌ای که با آقای فرجی صحبت کردم برخی از این نکات مطرح شد. شاید فکر کنید این موارد سفارش سازمان بوده است اما کاملاً دغدغه خود آقایان فرجی و آقاخانی بود.

وی با اشاره مصدومیت عوامل این سریال با شوخی، گفت: در این سریال گروه جانبازان «نون خ» داشتیم و همه شخصیت‌ها به نوعی با مصدومیت‌های مختلفی در این فصل روبه‌رو بودند.

مدیر گروه تولیدات طنز سیمافیلم بیان کرد: سازمان صدا و سیما در این دوره اراده محکمی در تولیداتش داشت و باید از این اراده استقبال کرد.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229039 برچسب‌ها سازمان صدا وسیما

دیگر خبرها

  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک