Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: دومین کنفرانس امنیتی تهران با موضوع «امنیت منطقه‌ای در غرب آسیا، چالش‌ها و روندهای نوظهور» در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شد.
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز دوشنبه در دومین کنفرانس امنیتی تهران اظهار کرد: این کنفرانس در شرایطی برگزار می شود که منطقه غرب آسیا در یکی از دشوار ترین دوران تاریخ خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دومین کنفرانس امنیت تهران در شرایطی برگزار می شود که منطقه غرب آسیا در یکی از دشوارترین دوره های تاریخی خود قرار دارد جریان افراطی گرایی خشونت طلب که این منطقه را دستخوش یکی از خطرناکترین و خسارت بارترین ادوار تاریخی اش کرده بود رو به زوال گذاشته است. داعش به عنوان دهشتناک‌ترین نماینده این  جریان از نظر نظامی سرکوب و خلافت خودخوانده و جعلی‌اش نابود شده و کنترلش بر قلمرو وسیعی که از راه خشونت بی حد و ایجاد رعب به وجود آمده بود، از میان رفته است.
ظریف افزود: مردم و دولت سوریه و عراق که در ۶ سال گذشته با رشادت بسیار مقابل داعش ایستاده بودند، به پیروزی های بسیاری رسیده اند و ما خوشحالیم که در این شرایط کنار ملت این دو کشور بوده ایم.
برچسب ها: محمد جواد ظریف ، کنفرانس امنیتی تهران ، غرب آسیا ، داعش

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است

معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان اعلام کرد حضور گروه تروریستی داعش در افغانستان به کمترین حد و به صفر نزدیک شده است.

رحمت الله نجیب، معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان گفت گروه تروریستی داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است.

نجیب تأکید کرد داعش در افغانستان حضور ندارد اما در برخی موارد مخفیانه کارهایی انجام می‌دهد ‌بنابراین باید مردم هوشیار باشند.

پیش از این نیز ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان اعلام کرده بود داعش در افغانستان در حال تقویت نیست و توانایی جذب نیرو را نیز ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • افغانستان نفت روسیه را به جنوب آسیا منتقل می‌کند
  • ایجاد مرکز لجستیکی تجاری در هرات
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • خاورمیانه 2050 چه شکلی است؟/ 3 سناریو با فرض جنگ سرد آمریکا و چین
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • قرارداد ۴۴ میلیون دلاری ازبکستان با تجار افغانستانی