Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:19:22 GMT

بارش برف در ملاده مهدیشهر به 12 سانتی‌متر رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۳۴۶۹

بارش برف در ملاده مهدیشهر به 12 سانتی‌متر رسید

سمنان- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: با فعالیت سامانه بارشی در استان و بارش‌های یکشنبه‌شب، بیشترین بارش برف به میزان 12 سانتی‌متر در ملاده شهرستان مهدیشهر گزارش شد.

غلامرضا حسنی غربا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شب گذشته در حسین آباد کالپوش 9 سانتی‌متر، در رضوان هفت سانتی‌متر، در نردین چهار سانتی‌متر، در لِرد و چاشم مهدیشهر سه سانتی‌متر، و در فولادمحله مهدیشهر دو سانتی‌متر برف بارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به بارش باران در برخی نقاط استان سمنان، گفت: در رضوان 15.7 میلی‌متر، در فولادمحله 2.5 میلی‌متر و در نردین یک میلی‌متر باران بارید.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه آرادان، گرمسار و سمنان با 13 درجه سانتی‌گراد بیشترین و بسطام با منفی هشت درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بودند، خاطرنشان کرد: بیشترین سرعت باد در استان سمنان روز یکشنبه در دامغان به 61 کیلومتر بر ساعت رسید و پیش بینی می شود با حضور این سامانه ناپایدار تا دو روز آینده جوی پایدار بر هوای استان حاکم باشد.
اولین بارش های زمستانی در استان سمنان در هفته گذشته بود که بیشترین میزان آن در ملاده مهدیشهر به میزان 25 سانتی‌متر برف بود.
6103 تهیه و انتشار: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید

ولی بهره مند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در دهدشت ۶۵.۴ میلیمتر، در سی سخت ۶۳.۷، در چرام ۵۶، در سوق ۷۰، مارگون ۴۸، لنده ۴۳ و قلعه رئیسی ۴۰ میلیمتر بارش گزارش شده است.

وی بیان داشت: همچنین در دلی خمسیر ۷۸، باشت ۷۸، فیلگاه ۷۶، ماهورباشت ۷۵، امامزاده جعفر ۷۲، امامزاده پهلوان ۶۹ و برم سبز ۶۹ میلیمتر بارش داشتیم.

بهره مند میزان بارش در دیشموک را ۶۸ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶۷، بوستان ۶۵.۵، دهدشت ۶۵.۴، دیل ۶۴، گنجگون ۶۳.۸، سی سخت ۶۳.۷، دشتروم ۶۳.۵، ستنگان ۶۲.۵، سرفاریاب ۶۱، سرآب ننیز ۵۸، یاسوج فرودگاه ۵۷.۸ و منصورخانی کاکان ۵۶ میلی متر عنوان کرد.

وی اظهار داشت: همچنین در گنجه‌ای ۵۵.۸ میلی متر بارش، در درغک ۵۵، وزگ ۵۴، در کریک ۵۴، در تنگ پیرزال ۵۳، در تل گاه ۵۳، ممبی ۵۳

و تنگ سرخ ۵۱ بارش گزارش شد.

بهره مند تصریح کرد: در چیتاب ۵۰، در لیکک ۴۸.۸، در جاورده ۴۷، در سرآسیاب یوسفی ۴۴، قلعه دختر ۴۴، در پاتاوه ۳۸.۵، تنگ رواق ۳۶، در موشمی زیلایی ۳۴ و در سیرون شبلیز ۲۴ میلی متر بارش گزارش شد.

کد خبر 6096220

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید
  • اسلام آباد موگویی رکوردار بارش‌های رگباری
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان
  • دیروز و امروز در کرمان چقدر باران بارید؟
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارش در خوزستان
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی در رومشکان