Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@12:08:08 GMT

گلکسی اس 9 پلاس با ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۳۵۸۱

گلکسی اس 9 پلاس با ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد

 

به گزارش زومیت، سامسونگ هنوز به‌صورت رسمی تایید نکرده است چه زمانی از گوشی‎های پرچم‎دار گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس رونمایی خواهد کرد. بااین‌حال شایعات و گمانه‌زنی درمورد اعضای جدید سری گلکسی اس ادامه پیدا می‌کند و آخرین اطلاعات به‌دست‌آمده، به تنوع مدل‌های جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس اشاره دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعات به‎دست‌آمده، سامسونگ به دنبال معرفی دو نسخه از گوشی پرچم‎دار گلکسی اس ۹ است. یک مدل از پرچم‌دار ۵.۸ اینچی کُره‌ای‎ها به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و مدل دیگر به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد. در رابطه با گلکسی اس ۹ پلاس اعلام شده است که فبلت پرچم‏‌دار ۶.۳ اینچی ۲۰۱۸ سامسونگ با ۶ گیگابایت رم همراه خواهد بود و در سه مدل با ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه می‎شود.

همچنین احتمال می‌رود که یک نسخه از جانشین گلکسی اس ۸ پلاس با ۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در بازارهای منتخب عرضه شود؛ با این وجود، موجودی نسخه ۵۱۲ گیگابایتی بسیار محدود خواهد بود.

تفاوت گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس تنها به حافظه‌ی رم یا اندازه صفحه‌نمایش محدود نخواهد شد؛ مدتی پیش در زومیت، تصویری از پنل پشتی پرچم‌داران جدید سامسونگ منتشر شد که تفاوت‌های احتمالی اعضای تازه نفس سری گلکسی اس را نشان می‌داد. به‌ ‏نظر می‌‏رسد جانشین گلکسی اس ۸ با یک دوربین عرضه خواهد شد و حسگر اثر انگشت آن در زیر دوربین اصلی خواهد بود. در مدل «پلاس»، دوربین اصلی به دو سنسور متکی خواهد بود که چینش عمودی دارند؛ مانند مدل دیگر، حسگر اثر انگشت در این گوشی به زیر دوربین اصلی انتقال یافته است تا دسترسی به آن راحت‌تر باشد. شایع شده است که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به لنزی با F1.5 مجهز خواهند شد؛ می‌توانید اندازه دیافراگم را به‌صورت دستی تغییر دهید.

از دیگر تغییرات احتمالی که در پرچم‏‌داران جدید سامسونگ اعمال خواهد شد، می‌توان به افزایش ظرفیت باتری اشاره کرد. به‌ نظر می‎رسد سامسونگ درنظر دارد پرچم‌دار ۵.۸ اینچی ۲۰۱۸ خود را به یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز کند؛ در مدل قبل، از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است. این‌طور که پیدا است، استفاده از برد انباشته برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، به سامسونگ کمک کرده است ظرفیت باتری اعضای جدید سری گلکسی اس را افزایش دهد؛ برای تامین برد انباشته، سامسونگ با پنج شرکت مختلف وارد همکاری شده است و یک شرکت دیگر نیز در ماه فوریه به جمع آن‎ها اضافه می‎شود.

با توجه به شایعات اخیر، به‌ نظر می‌رسد پرچم‏‌داران امسال سامسونگ در ماه فوریه به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد؛ شرکت کُره‎ای احتمالاً از نمایشگاه MWC 2018 برای نمایش عمومی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس استفاده خواهد کرد. در همین حال، شایع شده است که تولید انبوه این گوشی‌ها در ماه ژانویه آغاز می‎شود تا شرکت کُره‌ای بتواند گوشی‌های رده‌بالای خود را در ماه مارس به دست علاقه‎مندان برساند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد

به گزارش صدای ایران از دیجیاتو،سامسونگ گزارش مالی فصل اول سال ۲۰۲۴ خود را منتشر کرد و از افزایش ۱۰ برابری سود عملیاتی خبر داد. غول فناوری کره جنوبی می‌گوید فروش تراشه‌های حافظه نسبت به سال قبل دو برابر شده و این رشد تحت تأثیر رونق هوش مصنوعی در بازار بوده است.

به گزارش CNBC، سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۴ با رشد ۹۳۲.۸ درصدی سود عملیاتی خود روبه‌رو شده و با کسب ۴.۸ میلیارد دلار، فراتر از انتظارات عمل کرده است. همچنین درآمد این شرکت در فصل اول سال جاری میلادی ۱۲.۸۱ درصد بیشتر از سال گذشته بوده است.

افزایش چشمگیر سود سامسونگ در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۴

سامسونگ می‌گوید سود عملیاتی کسب‌وکار نیمه‌رسانا ۱.۳۸ میلیارد دلار بوده و برای اولین‌بار از فصل چهارم ۲۰۲۲ به سود رسیده است. این شرکت پیش‌بینی می‌کند که ماه‌های آینده نیز بازار تراشه‌های حافظه پررونق باشد؛ چرا که فناوری‌های زیادی بر پایه هوش مصنوعی مولد در دست توسعه قرار دارند.



سامسونگ برای پاسخگویی به نیاز بازار هوش مصنوعی، اخیراً تولید انبوه تراشه‌های حافظه HBM۳E ۸H و V۹ NAND را آغاز کرده است. این شرکت همچنین درنظر دارد که در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۴ دست به تولید انبوه محصولات HBM۳E ۱۲H بزند. سامسونگ می‌گوید توسعه فرایند‌های ۳ و ۲ نانومتری نیز به‌خوبی درحال پیشروی است. پیش‌بینی می‌شود که تولید انبوه تراشه‌های ۲ نانومتری این شرکت در سال ۲۰۲۵ آغاز شود.

در بیانیه سامسونگ آمده است: «انتظار می‌رود که وضعیت کسب‌وکار از نظر تقاضا در نیمه دوم ۲۰۲۴ – به‌خصوص حول هوش مصنوعی مولد – مثبت باقی بماند.» در بخش کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند نیز گفته شده است که سامسونگ همچنان به تبلیغ سری گلکسی S۲۴ با قابلیت‌های هوش مصنوعی ادامه خواهد داد.

با توجه به گزارش مالی فصل چهارم ۲۰۲۳ که سامسونگ در آن به ضعیف‌ترین سود سالانه یک دهه اخیر خود رسید، این تغییر روند و افزایش حاشیه سود برای غول فناوری کره جنوبی پیشرفتی نویدبخش محسوب می‌شود.



دیگر خبرها

  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)