Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: خیانت مؤسسات مالی به اموال مردم، عمل نکردن مسئولین اجرایی به وظایف خود برای رفع مسائل و مشکلات مردم و آگاهی دشمن از ضعف کشور در حوزه اقتصاد و همچنین رخنه دشمن در صف معترضین از جمله موارد تأثیرگذار در حوادث اخیر بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوتراب بهرامی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم معارفه جانشین فرماندهی انتظامی بزرگ به حوادث اخیر پرداخت و اظهار داشت: شکی نیست که مردم مشکلات فراوانی دارند؛ مشکلات مالی، اقتصادی، بیکاری و مسکن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: خیلی از مؤسسات مالی نیز به مردم خیانت کردند به اموال مردم و شکی نیست که گرفتاری زیادی برای مردم به وجود آمد.

نماینده، ولی فقیه در نیروی انتظامی تصریح کرد: وقتی انقلاب مطرح شود، تعرض به انقلاب مطرح شود و دشمنان به انقلاب معترض شوند حتماً همه مردم به صحنه می‌آیند که آمدند و در همه استان‌ها شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود را فریاد زدند، اما حقیقتاً مردم مشکل دارند.

وی به مسئله دوم در بروز حوادث اخیر پرداخت و گفت: باز هم شکی نیست که بعضی مسئولین اجرایی در رفع مسائل و مشکلات مردم به وظیفه خود عمل نکردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به فرمایشات رهبری در خصوص اقتصاد و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی به دشمن کد دادیم و ضعف را بیان کردیم که در اقتصاد مشکل داریم دشمن در همین نقطه به ما فشار آورد.

نماینده، ولی فقیه با تأکید بر این مطلب که باید با تمام وجود برای جوانان تلاش کنیم و به مردم خدمت کنیم، گفت: رئیس‌جمهور، وزرا و همه مدیران باید خودشان را وقف مردم کنند همانگونه که امام راحل در مورد مردم فرمودند که مردم، ولی نعمتان ما هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین بهرامی، بیانات رهبری را در هر حوزه‌ای منظومه کاملی دانست که مشکلات را رفع می‌کند.

وی به مسئله سوم در حوادث اخیر اشاره و بیان داشت: دشمن در صف معترضین رخنه کرد و با استفاده از همه امکاناتی که در اختیار داشت از جمله شبکه‌های ماهواره‌ای، ذوق‌زده شد؛ حتی ترامپ دیوانه نیز ذوق‌زده شد و عواملش را تحریک کرد که از سوراخ در بیایند؛ اسرائیل همه ذوق‌زده شد؛ حتی آل‌سعود آن جوان بچه‌سال خام ناشی، بن‌سلمان عقده‌گشایی کرد و تحریک کرد.

وی ادامه داد: ترامپ اعلام کرد که ما عامل خود در عربستان را سر کار گذاشتیم و رسماً آل‌سعود عامل آمریکاست و آن‌ها با همه ابزار‌های امنیتی، سیاسی و اقتصادی هم‌پیمان شده و تحریک کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به واکنش مردم پرداخت و گفت: مردم شریف، انقلابی و جهادی ما؛ همان‌هایی هستند که صد‌ها هزار جانباز و مصدوم و آزاده تقدیم انقلاب کردند؛ همان‌هایی که به یک اشاره امام جبهه را پر می‌کردند وقتی که فهمیدند دشمن در صف آن‌ها رخنه کرده به میدان آمدند و صف خود را جدا کردند.

بهرامی ادامه داد: مردم وقتی فهمیدند پشت اغتشاشات آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود قرار دارد صف خود را جدا کردند.

وی گفت: تفاوت این اغتشاش با فتنه ۸۸ این بود که دشمنان خواب دیده بودند تا از فرصت‌ها استفاده کنند و چیزی را که در سال ۸۸ عقلشان نرسیده بود در فتنه جدید اجرا کنند.

نماینده، ولی فقیه به اظهارات رهبری در خصوص فتنه ۸۸ پرداخت و گفت: ایشان همواره بیان داشتند که باید آماده باشیم چرا که دشمن دست از فتنه برنمی‌دارد و باید حواسمان را جمع کنیم.

بهرامی تأکید کرد: ما باید هوشیار بوده و بصیرت داشته باشیم همانگونه که رهبری بر آن تأکید داشتند؛ نیروی انتظامی که دائماً می‌خواهد با فتنه مقابله کند باید بصیرتش وسیع‌تر نسبت به بقیه باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: حتی سربازان نیز باید فتنه را بشناسند تا بتوانند خوب مقابله کنند؛ هم فتنه‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی وباید از بصیرت لازم برخوردار باشند.

وی نکته بعدی در این زمینه را برخورداری از انسجام لازم دانست و گفت: در شرایط فعلی انسجام آشکار بود از میدان گرفته تا عمل و برنامه‌ریزی و قطعا اگر همین انسجام در کل کشور حاکم شود هیچ قدرتی نمی‌تواند رخنه کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، ولایت‌محوری و اطاعت از ولایت‌فقیه را ضامن بقا و عزت ما عنوان و تصریح کرد: باید بدانیم که مدیون فداکاری، شجاعت و از جان‌گذشتگی شهدا هستیم و باید مراقب باشیم که دشمن در جنگ نرم به اهداف خود نرسد و ناکام بماند.

نماینده، ولی فقیه خاطرنشان کرد: اهداف دشمن در جنگ نرم گرفتن امید و اعتماد به نفس از مردم است و ما باید با جدیت و انسجام، درایت‌محوری و ایمان در جنگ نرم هم دشمن را ناکام بگذاریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند