Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، اروه رنار، سرمربی فرانسوی تیم ملی مراکش راهکار جدیدی را در پیشرفت گرفته است که این راهکار برای کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کشورمان قدیمی و نخ نما شده است. جذب بازیکنان دورگه در دستور کار رنار قرار گرفته است و او این روزها به دنبال بازیکنان با کیفیت مراکشی یا دورگه است که در خارج از کشور زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز سایت «کورا پرس» مراکش خبر داد: رنار، سرمربی تیم ملی مراکش در آستانه کسب رضایت زین الدین مشاش، ستاره تیم تولوز فرانسه است تا برای تیم ملی مغرب بازی کند. این در حالی است که فدراسیون فوتبال الجزایر پیش از این با این بازیکن جوان و آینده دار صحبت کرده بود تا او برای تیم ملی الجزایر بازی کند. در این راستا اکنون بر سر این بازیکن مراکشی-الجزایری جنگی درگرفته است.

این اولین بازیکن دورگه‌ای نیست که رنار در تلاش است او را به تیم ملی مراکش بیاورد زیرا پیش از این نیز او به دنبال دروازه بان تیم جوانان منچستر یونایتد بود که اصالتی مراکشی دارد و در کسب رضایت او به موفقیت رسیده بود.

602

تیم ملی فوتبال ایران مراکش

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران