Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@18:53:46 GMT

جلسه ویژه هیات مدیره پرسپولیس برای طارمی

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۳۸۶۷

جلسه ویژه هیات مدیره پرسپولیس برای طارمی

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد امروز هیات مدیره پرسپولیس درخصوص انتقال مهدی طارمی به الغرافه قطر تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،مهدی طارمی که پیش از این دو بار تلاش کرده بود تا فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد پیش از آغاز لیگ شانزدهم به باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه پیوست اما بدون فسخ کردن قرار دادش دوباره به پرسپولیس بازگشت که این موضوع باعث شکایت باشگاه‌ ترکیه‌ای از این بازیکن و باشگاه پرسپولیس شد که در نهایت با حکم فیفا طارمی و باشگاه پرسپولیس با محرومیت و جریمه سنگین مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حکم فیفا محرومیت طارمی در اول بهمن ماه به پایان می‌رسید و در حالی که هواداران و کادر فنی آماده بازگشت طارمی بودند پیشنهاد وسوسه‌برانگیز باشگاه الغرافه قطر باعت شد تا وی قید پرسپولیس را بزند و به پیشنهاد این باشگاه پاسخ مثبت دهد.

در همین رابطه جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به خبرنگار آنا،گفت: «قرار است امروز بعدازظهر در خصوص اینکه چگونه برای انتقال مهدی طارمی به باشگاه الغرافه قطر به توافق برسیم، جلسه‌ هیات مدیره برگزار شود. به طور حتم اگر شرایط به سود باشگاه پرسپولیس نباشد با این انتقال موافقت نمی‌شود.»

وی در واکنش به این مسئله که اگر باشگاه اجازه ندهد، طارمی به الغرافه برود ضرر مالی می‌کند چرا که این بازیکن در پایان فصل قراردادش با سرخ‌پوشان تمام می‌شود و آن‌وقت به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت دهد، تصریح کرد: «به طور قطع هیات مدیره بهترین راه را برای باشگاه درنظر می‌گیرد و کاری می‌کند که هم باشگاه سود کند و هم طارمی آینده فوتبالی‌اش روشن باشد.»

کاشانی تاکید کرد: «تیم‌های پرسپولیس و استقلال ویترین فوتبال ایران هستند و بازیکنانی که از این تیم‌ها به تیم ملی می‌رسند، همواره محبوبیت بیشتری نزد هواداران دارند. بازیکنانی که از استقلال و پرسپولیس به تیم‌های خارجی می‌روند، سفیران فوتبال ایران هستند و انتظار می‌رود که بتوانند با ارائه بازی‌های درخشان عامل سربلندی فوتبال ایران شوند. مهدی طارمی هم سفیر پرسپولیس و تیم ملی ایران در فوتبال قطر می‌شود و انتظار داریم که بتوانند همچون زمانی که در پرسپولیس حضور داشت در صورت رفتن به تیم الغرافه قطر هم یکی از بازیکنان موفق این تیم شود.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت پولیتزر، هیات مدیره جایزه پولیتزر که از روزنامه نگاری و ادبیات تجلیل می‌کند، با صدور بیانیه‌ای از دانشجویان روزنامه‌نگاری که به انتشار اخبار اعتراض‌های اخیر دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا می‌پردازند تجلیل کرد.

در بیانیه هیات مدیره پولیتزر آمده است:

همانطور که ما گرد هم می‌آییم تا بهترین و شجاع‌ترین روزنامه‌نگاری کشور را بررسی کنیم، هیات جایزه پولیتزر از تلاش‌های خستگی ناپذیر روزنامه‌نگاران دانشجو در سراسر دانشگاه‌های کشورمان، که اعتراض‌ها و ناآرامی‌ها را با وجود خطرات بزرگ شخصی و دانشگاهی پوشش می‌دهند، قدردانی می‌کند.

در ادامه آمده است:

ما همچنین می‌خواهیم گزارش‌های فوری و فوق‌العاده‌ای را که روزنامه‌نگاران دانشجو در دانشگاه کلمبیا، جایی که جوایز پولیتزر در آنجا برگزار می‌شود، را تحسین کنیم.

هیات مدیره جایزه پولیتزر با اشاره به اینکه سه‌شنبه شب اداره پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه فراخوانده شد، از دانشجویان روزنامه‌نگاری که با روحیه آزادی مطبوعات، در شرایط سخت و خطرناک و در معرض خطر دستگیری، تلاش کردند تا یک رویداد خبری مهم ملی را ثبت کنند، تجلیل کرد.

دانشگاه‌های آمریکا در هفته اخیر با اعتراض دانشجویانی که در حمایت از فلسطین و اعتراض به کشتار رژیم صهیونیستی در غزه فضای دانشگاه‌ها را پر کردند، روبه رو بوده است.

امسال صدوهشتمین دوره اهدای جوایز پولیتزر برگزار و اسامی برندگان ۶ ماه می در دو بخش روزنامه‌نگاری و ادبیات اعلام می‎شود.

کد خبر 6095561

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • فصل جدید آبی
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت