Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاتل فراری حادثه روستای «کردلاغری» شهر یاسوج در عملیات پلیس استان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مهدی انصاری در رابطه با جزئیات حادثه و نحوه دستگیری قاتل افزود: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه، فردی با مراجعه به منزل پدر زن خود در یکی از روستا‌های اطراف یاسوج، بدلیل اختلافات قبلی با شلیک اسلحه کلاشینکف پدر زن و مادر زن خود را به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انصاری تصریح کرد: همچنین در تیراندازی این فرد، همسر و یکی از بستگان خانواده پدر زن قاتل نیز زخمی و روانه بیمارستان شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جزئیات دستگیری این قاتل اظهارکرد: فرد ضارب بعد از ارتکاب قتل از محل متواری شد که با برنامه ریزی و اقدامات تخصصی پلیس، کمتر از ۲۴ ساعت و درحالی که قصد خروج از استان را داشت طی عملیات توسط ماموران پلیس آگاهی استان و در خارج از شهر یاسوج شناسایی و دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: از این قاتل فراری یک قبضه کلاشینکف به همراه یک خشاب پر از فشنگ نیز کشف و ضبط شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سعید مطهری‌زاده از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد و اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: کارچاق کن سابقه دار گرگان دستگیر شد

وی افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کرده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری‌زاده در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228945 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری ۳۰۰ نفر در دانشگاه‌های کلمبیا و نیویورک
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل