Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@14:55:45 GMT

محموله تسبیح قاچاق کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۴۱۲۳

محموله تسبیح قاچاق کشف شد

یک محموله تسبیح قاچاق طی بازرسی از کامیون های ورودی در گمرک مرزی میرجاوه کشف و ضبط شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از گمرک؛ این محموله تسبیح قاچاق در بازرسی از کامیون‌های ورودی در گمرک مرزی میرجاوه کشف و ضبط شد.

ماموران گمرک در بازرسی از کامیون‌ها با رصد اطلاعات ورودی به سامانه‌های الکترونیکی و به کمک تجهیزات کنترلی به جاسازی اشیاء در داخل کامیون مشکوک و پس از کنترل‌های بیشتر موفق به کشف انواع تسبیح قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاچاقچیان انواع تسبیح را در کامیون جاسازی کرده و قصد داشتند به صورت قاچاق وارد کشور کنند که ماموران گمرک موفق به کشف آن شدند.

این نخستین­ بار است که ماموران گمرک محموله قاچاق تسبیح کشف می‌کنند. در تحقیقات ماموران گمرک، قاچاقچیان علت قاچاق تسبیح را ارزان بودن در بیرون از مرز‌ها و ­ثبت نشدن سفارش این کالا در داخل کشور عنوان کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود

تین نیوز

تردد کامیون های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی گمرک ایران، با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود و تعداد کامیون های خروجی کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد