Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:57:41 GMT

در حال حاضر قیمت مرغ متعادل است‌

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۴۲۵۲

در حال حاضر قیمت مرغ متعادل است‌

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به این‌که در حال حاضر قیمت مرغ متعادل است، گفت: مرغ به میزان کافی در بازار استان وجود دارد و تا شب عید نیز در این زمینه استان هیچ مشکلی ندارد.

مسعود احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار در حال حاضر با اعمال حداکثر سود 400تومان از سوی فروشنده، حدود 7200 تومان است و فروشندگانی که سود کمتری دریافت می‌کنند، هر کیلوگرم مرغ را با قیمت کمتر از 7200 به فروش می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز برای مصرف کننده حداکثر 7200 تومان است و نباید فروشندگان در این زمینه مرغ را با قیمت بیشتری عرضه کنند.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: فروشندگان می‌توانند مرغ را با سود کمتر از 400 تومان در بازار عرضه کنند اما اجازه ندارند سود خود را بیشتر از 400 تومان در نظر بگیرند و مرغ را با قیمت بالای 7200تومان برای هر کیلوگرم به فروش برسانند.

احمدی با اشاره به این‌که در حال حاضر قیمت مرغ متعادل است، عنوان کرد: مرغ به میزان کافی در بازار استان وجود دارد و تا شب عید نیز در این زمینه استان هیچ مشکلی ندارد.

وی با بیان این‌که در بازار، مرغ منجمد نیز به وفور وجود دارد، ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد در بازار برای فروش عمده 5800 تومان و برای مصرف کننده -به صورت خرده فروشی- هر کیلوگرم و 6200 تومان است و مردم می‌توانند در صورت نیاز مرغ منجمد خریداری کنند.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خاطرنشان کرد: به میزان کافی مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره شده است تا در صورت نیاز در بازار توزیع شود و هیچ مشکلی در بحث مرغ در استان وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت شاهین در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش تابناک به نقل از اقتصاد آنلاین، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ صفر امروز شانزدهم اردیبهشت ۷۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۳۷ هزار کیلومتر ۷۱۰ میلیون تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع شاهین در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان