Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بروجرد گفت: دهه فجر یادآور فداکاری و از خودگذشتگی ملت ایران به رهبری امام(ره) است و ملت ایران راهی را که امام(ره) ترسیم کرده، می پیمایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد حجت الاسلام "حسن ترابی" امام جمعه بروجرد دوشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه فجر که در فرمانداری برگزار شد گفت: دهه فجر ایام عید انقلاب اسلامی ایران است و یادآور مجاهدت ها، ایثارگری و فداکاری هایی است که ملت ایران به رهبری امام(ره) برای این پیروزی تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: 38 سال پیش رژیم طاغوت سرنگون شد و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمینه استقرار نظام جمهوری اسلامی در این کشور فراهم شد و در طول این سالها انقلاب و نظام به پشتیبانی مردم با رهبری، همان راهی را که امام(ره) ترسیم کرده بودند را می پیمایند و در عرصه های مختلفی موفقیت های زیادی را کسب کرده اند.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به مانع تراشی و ایجاد توطئه های دشمن برای انقلاب و نظام افزود: علت اصلی همه توطئه ها و ترفندهای دشمن این است که دشمنان توان دیدن ایران را به عنوان یک الگوی موفق برای سایر کشورها ندارند و سعی می کنند تا با ترفندهایی مانع این الگوگیری شوند.

 

به گفته وی در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به برکت فداکاری ملت ایران و رهبری توانسته اند مشکلات زیادی را تحمل کنند و در همه صحنه ها بایستند اما دشمنان تلاش دارند تا با تحریم ها و فشارهایی بتوانند ملت را به زانو درآورند  و انقلاب را به عنوان یک نظام سیاسی ناکارآمد جلوه دهند.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد که امروز دشمنان به بهانه تورم و گرانی ایجاد آشوب می کند و عده ای از مزدوران خود را به کار گرفته تا بتوانند به اهداف خود برسند که همه این موارد و توطئه ها و طراحی دشمن نشان می دهد نظام ما یک نظام موفق است که دشمنان برای زمین زدن آن این همه برنامه ریزی می کنند.

 

وی بیان کرد: مردم از تبعیض، فساد  و ضعف مدیریتی گلایه دارند که این موارد نارضایتی هایی را ایجاد کرده و با توجه به وجود تلاش دشمن برای اجرای توطئه ها نیاز است که مسئولین برای رفع مشکلات اقدام جهادی کنند و بهترین فرصت برای امید دادن به مردم ایام دهه فجر است که می توان آینده روشنی را ترسیم کرد.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به مقارن بودن ایام دهه فجر با دهه اول فاطمیه افزود: نیاز است فضاسازی متناسب با دهه فجر و ایام فاطمیه انجام شود و مسئولین برای این ایام جهادی برنامه ریزی کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند