Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: مهدی برقعی عروسک گردان عروسک محبوب جناب خان جناب خان درباره حضورش در برنامه "خندوانه" گفت: درباره عروسک گردانی جناب خان تا امروز با من تماسی گرفته نشده است. قطعا اگر قرار بر حضور دوباره "جناب خان" باشد زودتر و اول از همه باید من مطلع شوم که تا امروز با من در این باره مذاکره نشده است.

به گزارش میزان وی درباره تاثیر عروسک جناب خان بر مخاطب از طریق "برنامه خندوانه" اظهار کرد: مخاطبان با این عروسک همزاد پنداری کرده اند چون حرف هایی که بیان می کند حرف دل مردم است و تاثیر زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جناب خان داشتنی است به ویژه که با صدای محمد بحرانی که هنرمندی نابغه است کار عالی پیش می رود.

این عروسک گردان با اشاره به سختی عروسک گردانی به ویژه در عروسک جناب خان اظهار کرد: عروسک گردانی عروسک جناب خان را من و حامد ذبیحی بر عهده داشتیم. هماهنگی من و حامد به عنوان عروسک گردانان یک طرف کار بود و هماهنگی با بحرانی که اصلا دیده نمی شد و از دیالوگ ها مطلع نبودیم در کنار بداهه پردازی این صدا پیشه یک سوی دیگر کار بود. وجود چنین شرایطی نیازمند آمادگی، شناخت دوربین، ارتباط با محیط و آشنایی با فنون است که تجربه بالایی نیاز دارد.

برقعی درباره علاقه خود به جناب خان در جملاتی شنیدنی این گونه توضیح داد: من عاشق جناب خان هستم، اصلا به او به عنوان یک عروسک نگاه نمی کنم و نمی توانم او را بدون عروسک گردان ببینم. گاهی با جناب خان حرف می زنم و لباس هایش را عوض می کنم. شاید برخی به حرف های من ایراد گرفته، بخندند و بگویند که حرف هایم نمایشی است اما واقعیت این است که من جناب خان را با تمام وجود دوست دارم و هیچ عروسکی را تا امروز با این شدت دوست نداشته ام.

وی دوران کار با رامبد جوان را خوب توصیف و بیان کرد: رامبد جوان هنرمندی بسیار خلاق، باهوش و قابل احترام است که  به همه نقاط کار احاطه دارد.وی در کنار ایرج طهماسب از کارگردانانی هستند که عالی کار را کارگردانی می کنند. ارتباط و همکاری که بین من، رامبد جوان، محمد بحرانی و حامد ذبیحی وجود داشت به اندازه ای درست و هماهنگ بود که باعث شد جناب خان شکل گرفته و محبوب شود.

عروسک گردان جناب خان خاطرنشان کرد: با توجه به این که جناب خان را به شدت دوست دارم  از علاقه و اشتیاق مردم به این عروسک ذوق می کنم به ویژه که با حضور عروسک در خندوانه می توانم هنر خود را ارائه دهم. 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از جدیدترین بمب خود رونمایی کرد

به گزارش مشرق، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار تصاویری از از جدیدترین بمب خود به نام «القفازه» رونمایی کرد.

این بمب ضد نفر بوده و در سطح زمین کار گذاشته می‌شود.

بمب القفازه پس از فعالسازی به شیوه عمودی منفجر شده و ترکش‌های آن تا مسافت ۳۰ متری پرتاب می‌شود.

شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح در ۲۴ ساعت گذشته

منابع پزشکی اعلام کردند در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر حملات هوایی و توپخانه ای علیه نوار غزه را تشدید کرده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • دراین موزه حسابی بچگی کنید | نوستالژی هایی که هیچ کجا پیدا نمی شوند
  • تصویر سخنگوی گردان‌های القسام در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت