Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@13:06:14 GMT

«ره-ش» تازه ترین اثر رضا امیرخانی در راه است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۴۸۱۶

«ره-ش» تازه ترین اثر رضا امیرخانی در راه است

به گزارش الف کتاب به نقل از ایبنا، «ره-ش»تازه‌ترین اثر رضا امیرخانی است که قرار است پس از اخذ مجوز از سوی نشر افق منتشر شود.

«ره-ش» از رهیدن و به عبارتی کلمه شهر به‌ صورت برعکس است. این رمان که حدود 200 صفحه حجم دارد، با دیگر آثار امیرخانی تفاوت دارد و در فضای شهری امروز اتفاق می‌افتد و شخصیت‌ها و ماجراهای آن امروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین «من او» نوشته‌ «رضا امیرخانی» به چاپ چهل‌و پنجم رسیده است. به زعم بسیاری از منتقدان، این رمان مشهورترین اثر رضا امیرخانی است که فراز و نشیب یک زندگی را از محله‌های قدیم تهران تا پاریس بیان می‌کند. «من او» علاوه بر جلب نظر مخاطبان حرفه‌ای، با مخاطبان عام نیز ارتباط برقرار کرده و بارها تجدید چاپ شده است.

آخرین اثر داستانی منتشر شده رضا امیرخانی، رمان «قیدار» است که در سال 1391 در نشر افق منتشر شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «باغ کَج» نوشته فریبا کریمی به تازگی توسط انتشارات نفیر منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب که نخستین رمان نویسنده آن است، روایت زندگی جوانی به نام بهمن است که پس از ازدواج مجدد خانه و زندگی اش را ترک کرده و این اتفاق شروع مسیر تغییرات تازه در زندگی شخصی و خانوادگی او می‌شود.

کریمی، متولد هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۳۷۱ در تایباد، دارای مدرک کارشناسی هنر در رشته‌ی طراحی فرش است. او نوشتن را از هفت سال پیش با انجمن روایت در مشهد آغاز کرده و تاکنون با انجمن میعاد در شهرستان تایباد ادامه داده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«سرش را بلند کرد و به عقب برد. آسمان پر از ستاره‌های ریز بود. تنش کوفته و خسته بود. انگار بار سنگینی را برداشته بود. به نبودنِ حریرا در خانه عادت نداشت. به هر طرف که نگاه می‌کرد اثری از او می‌دید؛ گلدان‌هایی که گوشه‌ی حیاط ردیف بودند، نازِیخی که لبه‌ی باغچه گذاشته بود و شاخ و برگ‌های آن آویزان شده بود. حریرا نازِیخی را بیش‌تر از گلدان‌های دیگرش دوست داشت. تشت رختی که پای شیر آب دَمر شده بود. نعناع‌هایی که لب باغچه کاشته بود و دیوارهایی که هر روز عصر حریرا روی آن آب می‌پاشید و بوی کاه‌گل آن در طول شب در حیاط و خانه می‌پیچید. خانه از نبودِ حریرا سوت‌وکور شده بود اما چاره‌ای نداشت و باید برای آمدنش صبر می‌کرد».

این کتاب با ۱۷۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۶۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6085164 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر
  • پوران درخشنده بعد از 8 سال فیلم می‌سازد
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • پادشاه داستان‌های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • کتاب‌های ادبیاتی جذاب
  • کتاب های پرفروش سال ۱۴۰۳
  • جنگ موقعیت‌های دراماتیکی برای نوشتن دارد
  • پادشاه داستان های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • ویدیوی بامزه و تازه منتشر شده از حمید لولایی در استخر + ویدئو