Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، روزنامه جام جم با کار کردن یک عکس این تیتر را زد: «آخرین سلفی با غول ۲۴۷ متری» و نوشت: «۳۲ خدمه نفتکش سانچی، وقتی بندر عسلویه را به مقصد کره‌جنوبی ترک می‌کردند، نمی‌دانستند حادثه بزرگی در کمین‌شان است. در حادثه برخورد نفتکش ایرانی با کشتی چینی، ۳۲ ملوان و خدمه نفتکش ناپدید شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز آتش نفتکش خاموش نشده و جدا شدن یکی از قایق‌های نجات کشتی تنها روزنه امید برای زنده بودن ملوانان است.»

روزنامه ابتکار آورد: «برخورد نفتکش ایرانی با کشتی چینی یک سانحه بزرگ آفرید ۳۰ ملوان و ۶۰ میلیون دلار ایرانی‌ها در کام آتش»، روزنامه اطلاعات تیتر زد: «تصادف و انفجار نفتکش ایرانی در آب‌های دریای چین، ۳۲ ملوان ناپدید شدند»، روزنامه ایران نوشت: «نفتکش ایرانی در آتش» و روزنامه کیهان آورد: «۳۰ ایرانی در حادثه تصادف نفتکش مفقود شدند».

بررسی وقایع اخیر در جلسه غیر علنی مجلس از دیگر موضوعاتی بود که امروز در صفحات نخست روزنامه‌ها کار شد.

روزنامه جام جم نوشت: «وقایع اخیر در غیرعلنی ۳ ساعته» و آورد: اغتشاشات اخیر در کشور باعث شد مجلس شورای اسلامی در یک جلسه سه ساعته غیرعلنی با حضور ۲۱۵ نماینده مجلس، مسؤولان امنیتی، وزرای اطلاعات، کشور، جانشین فرمانده کل سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و رئیس سازمان صداو سیما، ابعاد مختلف تحولات دو هفته گذشته را بررسی کند.

روزنامه کیهان آورد: «بدون شبکه ملی اطلاعات همواره بستر آشوب‌آفرینی برای دشمن فراهم است».

روزنامه ایران تیتر زد: «جلسه مشورتی مجلس درباره ناآرامی‌های اخیر».

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: «پشت پرده ناآرامی‌ها اخیر از زبان وزیر اطلاعات» و روزنامه شرق آورد: «علنی‌های غیر علنی».

چراغ سبز رهبر کره شمالی به کره جنوبی از دیگر موضوعات صفحات نخست روزنامه‌ها بود.

روزنامه ابتکار نوشت: «رهبر کره شمالی به همسایه جنوبی اعلام کرد که بیایید گذشته را فراموش کنیم دیپلماسی ورزشی نقطه عطف بحران در شبه جزیره کره».

روزنامه ایران همچنین با کار کردن تیتر «تعیین مکان ویژه برای تجمعات اعتراضی» نوشت: شورای اسلامی شهر تهران روز گذشته دو فوریت طرحی را تصویب کرد که می‌توان آن را گامی عملیاتی برای تحقق اصل ۲۷ قانون اساسی دانست. مطابق این اصل، تشکیل اجتماعات و راهپیمایی‏‌ها بدون حمل سلاح، به شرط آنکه مخل به مبانی اسلام نباشد، آزاد است. ‏‏ حالا شورای شهر در طرحی با قید دو فوریت، شهرداری تهران را مکلف کرده است طی یک ماه مکان‌هایی را برای تجمعات و اعلام انتقادات مردم تهران به شورا معرفی کند.

روزنامه جوان شور مردمی در اعتراض به اغتشاشگران را تیتر کرد و آورد: «پرچم ایران در پنجمین روز راهپیمایی‌ها در دست بختیاری‌ها».

روزنامه کیهان در گزارش تحلیلی صفحه نخست خود نوشت: «فرار به جلوی مدعیان اصلاحات با تغییر صورت مسأله» و ادامه داد: حوادث و آشوب‌های اخیر در برخی شهر‌های کشور را از هر منظر که در نظر بگیریم با اعتراض منطقی و به حق مردم به وضع بد معیشتی فرق دارد و به طور حتم بین آن‌ها مرزی معنا‌دار وجود دارد، اما نمی‌توان انکار کرد که آن دست‌های مرموز و بیمار کوشیدند از بستر منطقی و طبیعی مردم گلایه‌مند و معترض استفاده کنند و الحق هم کردند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان

به گزارش «تابناک»، داود میرشکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت گرد و غبار در خوزستان اظهار کرد: با توجه به گزارش‌هایی که از هواشناسی خوزستان ارائه شده است، جریان همرفتی و طوفان ناگهانی در شهر نجف عراق رخ داده است، بنابراین منشأ گرد و غبار امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در خوزستان از سوی کشور عراق است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، جریان باد از سوی جنوب استان خوزستان در اواسط امروز رخ خواهد داد و پس از وقوع این جریان، شاهد بهبود شرایط گرد و غبار در اهواز و دیگر شهرهای درگیر خواهیم بود.

دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با اشاره به غیرحضوری شدن نوبت صبح مدارس در چند شهر استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه هواشناسی هنوز گزارش متقنی مبنی بر تداوم این شرایط نداده است، اگر این شرایط ادامه پیدا کند حتما غیرحضوری شدن مدارس در نوبت بعد از ظهر را زودتر اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص اعلام دیرهنگام غیرحضوری شدن فعالیت مدارس و دو ساعت تاخیر آغاز کار ادارات و اطلاع‌رسانی این موضوع بعد از ساعت ۷ صبح، بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط ناگهانی رخ داد، انجام پیش‌بینی‌ها بسیار سخت بود. دیشب تا پاسی از شب در حال هماهنگی بودیم و تصمیم‌گیری برای غیرحضوری شدن مدارس در نوبت صبح یا بعد از ظهر، تا صبح طول کشید و در نهایت صبح اعلام شد.

میرشکار گفت: سعی می‌شود با هماهنگی، این ایراد را برطرف کنیم و از این به بعد با هماهنگی بیشتر، نتیجه تصمیم‌گیری‌ها به موقع اعلام شود تا چنین شرایطی رخ ندهد.

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی- شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه استانی - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۸ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت