Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:33:30 GMT

تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدای روحانی قم

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۴۹۴۴

تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدای روحانی قم

مدیر جامعه الزهرا(س) اظهار کرد: شرط قرآن برای بازماندگان راه شهادت برای اینکه مصداق مومن صادق باشند ثبات قدم و ایستادگی در مسیر حق است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی، مدیر جامعه الزهرا(س) در یادواره طلاب شهیده و تجلیل از مادران، همسران و دختران یکهزار شهید روحانی استان قم با عنوان "ساکنان حرم ستر و عفاف ملکوت" که عصر یکشنبه در جامعه الزهرا(س) برگزار شد،گفت: مادران و همسران شهدا بهترین کمک برای فرزندان و همسرانشان در مسیر رسیدن به حق تعالی هستند و افتخارشان این است که کمک کردند تا آنها در مسیر حضرت اباعبدالله(ع) گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مادران و همسران شهدا جانان دادند و ایثار و فداکاری‌شان در این عرصه کمتر از شهادت نیست تا جایی که می‌توان گفت برخی خانواده‌های شهدا پس از شهادت عزیزشان هر روز شهید شدند.

وی با اشاره به آیه "مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا" اظهار داشت: این آیه تکلیف همه بازماندگان شهدا را مشخص کرده است چرا که بیان می‌دارد تنها برخی مومنین، صادق هستند و شهدا از این دسته‌اند، و گروه دیگر از مومنان صادق کسانی‌اند که منتظر پیک الهی هستند و بی واهمه انتظار لقای فرزند، همسر و پدر شهیدشان را می‌کشند.

حجت‌الاسلام مدنی افزود: بر اساس این آیه، شرط بازماندگان شهادت برای اینکه مصداق مومن صادق باشند تغییر نکردن و ثبات در قدم و مسیر است؛ باید با وجود همه مشکلات و نارسایی ها یقین داشته باشیم که مسیر شهدا مسیر حق است و این مشکلات نمی‌تواند آن مسیر نورانی را تغییر دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: جهاد در راه خدا همیشه و هر زمان وجود دارد و امنیت ایران مدیون شهدا است.
سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز گفت: باید قدر شهدا را بدانیم و راه و روش آنان را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
در این مراسم حاضران حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند و علیه رژیم صهیونیستی شعار مرگ بر اسرائیل سردادند و از عملیات غرور آفرین سپاه حمایت و تشکر کردند.
در پایان هم از خانواده شهدا قدردانی شد.

بیشتربخوانید:برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان