Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، منوچهر اسدی پویا رئیس هیات والیبال فارس گفت: از سوی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان جوان ایران ۲۰ بازیکن به تیم ملی دعوت شدند که در بین آن‌ها یک والیبالست از شهرستان لارستان حضور دارد.
وی اظهار داشت: فاطمه صبوری با ۱۹۶ سانتی متر قد اهل روستای دهکویه از توابع شهرستان لارستان است و این امیدواری وجود دارد که این بازیکن به عضویت تیم ملی جوانان درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسدی پویا ادامه داد: مرحله نخست اردوی تیم ملی هم اینک در ورزشگاه آزادی تهران در حال برگزاری است و به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت.
رئیس هیات والیبال فارس تصریح کرد: تیم ملی والیبال بانوان جوان ایران خود را برای انجام بازی‌های آسیایی که از ۲۰ تا ۲۷ خرداد ماه سال ۹۷ در شهر هانوی مرکز کشور ویتنام برگزار می‌شود، آماده می‌کند.
لارستان در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سید کاظم موسوی گفت: شبکه تعاون روستایی شهرستان لامرد با خرید تضمینی بیش از سه هزار و ۷۵۰ تن گندم بیشترین میزان تضمینی را در میان شهرستان‌ها داشته است.
وی با بیان اینکه قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در کشور، امسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است، اعلام کرد: حدود ۱۰۰ مرکز در شبکه تعاون روستایی استان گندم را به صورت تضمینی از کشاورزان ، خریداری می کنند.
موسوی بیان کرد: پارسال، ۶۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵ هزار تومان خریداری شد .
استان فارس یکی از قطب های مهم تولید محصول راهبردی  گندم در کشور محسوب می شود  و برداشت گندم از نیمه اول فروردین در شهرستان‌های جنوبی  آغاز شده و تا پایان تابستان در نیمه شمالی فارس، ادامه داد.

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • شکوفه‌های چشم نواز درختان لارستان به وقت بهار + تصاویر
  • نگاهی به حال و هوای بارانی اماکن تاریخی لارستان پس از یک روز بارندگی + تصاویر
  • طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن آبشار از دل کوه‌های لارستان + فیلم
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان
  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی