Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر پاک روحانی شهید سید باقر حسینی پس از ۲۹ سال به زادگاهش برمی گردد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اعلام کرد: پیکر پاک روحانی شهید سید باقر حسینی فرزند سید بزرگ که به تازگی مورد تفحص قرار گرفت، پس از ۲۹ سال به زادگاهش واقع در روستای «گرنام» بهشهر بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید باقر حسینی که در سال ۱۳۶۷ در عملیات تک مجنون به شهادت رسید بعد از ظهر سه‌شنبه ۱۹ دی ماه وارد استان مازندران خواهد شد و برای مراسم شب وداع، تشییع و تدفین به شهرستان بهشهر منتقل می‌شود.

مراسم شب وداع با پیکر این شهید تازه تفحص شده بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امیرالمومنین (ع) شهرستان بهشهر برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع این شهید چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه ساعت ۹ از بیمارستان امام (ره) بهشهر به سمت پارک ملت برگزار و سپس جهت خاکسپاری به زادگاهش واقع در روستای «گرنام» بهشهر انتقال داده می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهید منصور پورعزیز پورمنصوری از شهدای دفاع مقدس استان خوزستان و شهرستان اهواز است که پس از ۴۰ سال، شناسایی شد.

وی در سن ۱۵ سالگی راهی جبهه‌های جنگ در ۸ سال دفاع شد و پس از ۲ سال حضور در جبهه، سرانجام در دوم فروردین سال ۱۳۶۳ و در سن ۱۷ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

اگرچه پدر و مادر این شهید والامقام، سال‌ها پیش در فراغ فرزندشان دار فانی را وداع گفتند و آسمانی شدند، اما امروز پیکر پاک این لاله تازه شناسایی شده بر دستان مردم شهیدپرور اهواز تا آرامگاه ابدی اش در قطعه دو گلزار شهدای این کلانشهر به خاک سپرده شد.

همچنین در دزفول نیز پیکر شهید عشیری لیوسی که پس از ۴۰ سال شناسایی شده است، تشییع و به خاک سپرده شد.

استان خوزستان در ۸ سال دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

دیگر خبرها

  • فیلم/ تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در ایلام
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان