Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ حسین سراجیان، مدیر اجرایی پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ۲۰۱۸ (IIAC 2018) با بیان اینکه این کنفرانس از ۴ تا۶ اردیبهشت ‌ماه سال‌آینده برگزار می‌شود، گفت: این کنفرانس از سوی مرکز تحقیقات آلومینیوم ایران (IRAC) و با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با هدف تمرکز بر صنعت رو ‌به ‌رشد آلومینیوم ایران و سراسر جهان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، برگزاری این کنفرانس را ایجاد زمینه‌ای برای تبادل تجربیات میان مهندسان و متخصصان این حوزه دانست و یادآور شد: همزمان با جلسات ارائه مقالات به صورت شفاهی و پوستر در موضوعات مختلف، کارگاه‌های آموزشی و جلسات فناوری نیز با همکاری شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود. نمایشگاه آخرین محصولات و دستاوردهای شرکت‌های داخلی و خارجی از دیگر برنامه‌های جنبی کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم بشمار می‌رود.

سراجیان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی گسترده در صنعت آلومینیوم ایران، آلومینیوم و بازار مرتبط با آن، پیشرفت‌های آتی در تولید آلومینیوم و کاربردهای آن، تکنولوژی احیاء آلومینیوم (اسملتینگ)، مواد اولیه صنعت آلومینیوم (نسوزهای کاربردی- بوکسیت و آلومینا - محتویات دیگ احیا)، ریخته‌گری و انجماد، کار سرد و گرم‌ بر روی آلومینیوم و خواص مکانیکی و شکل‌دهی را از محورهای این کنفرانس عنوان کرد.

به گفته دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی آلومینیم در این نشست همچنین در خصوص موضوعاتی چون بازیافت آلومینیوم و محیط زیست، متالورژی پودر، نانوتکنولوژی، عملیات حرارتی، اتصالات و جوشکاری،‌ مواد کامپوزیتی، مواد دیرگداز، خوردگی و مهندسی سطح، شبیه‌سازی و اتوماسیون و مدیریت مصرف انرژی در صنایع آلومینیوم بحث و تبادل نظر خواهد شد.

فرصت ارسال مقالات برای ارائه در پنجمین کنفرانس بین المللی آلومینیوم تا 6 بهمن ماه امسال تمدید شد.

202

نانو تکنولوژی حوزه فناوری احیای بحث تبادل نظر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران

ایسنا/کرمان رئیس انجمن نانوفناوری ایران گفت: دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

دکتر مالک نادری شامگاه پنجم اردیبهشت‌ماه در جلسه‌ای در این رابطه در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان اظهار کرد: این کنفرانس هر سال توسط انجمن نانوفناوری با هدف توسعه فناوری نانو در کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ریاست افتخاری این کنفرانس بر عهده دکتر رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) گذاشته شده و دبیر علمی آن دکتر حسن هاشمی و دبیر اجرایی دکتر محمد شفیعی دهج از اعضای هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان خواهند بود.

رئیس انجمن نانوفناوری ایران با اشاره به اینکه در این کنفرانس اتفاق‌های برجسته‌ای خواهد افتاد، اظهار کرد: از جمله آنها حضور اساتید بین‌المللی و کشوری در زمینه فناوری نانو در این کنفرانس است.

دبیر انجمن‌های علمی ایران در ادامه گفت: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های کمیسیون انجمن‌های علمی حمایت از انجمن‌هایی است که فعالیت بین‌المللی دارند، وزارت علوم تحقیقات و فناوری از برگزاری کنفرانس‌های بین المللی توسط انجمن‌های علمی حمایت خواهد کرد.

دکتر علی ایرانمنش با اشاره به اینکه انجمن علمی نانوفناوری ایران یک انجمن علمی بین رشته‌ای است و چند سال است که در بین انجمن‌های علمی رتبه A را کسب کرده، عنوان کرد: در کنفرانس‌هایی که برگزار کرده توانسته از ظرفیت دانشمندان برتر کشور و دنیا استفاده کند و این فرصت خوبی که در سال جاری به دانشگاه ولی‌عصر(عج) در میزبانی این کنفرانس داده شده نیز مورد توجه و حمایت کمیسیون انجمن‌های علمی قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان نیز با ارائه گزارشی از کنفرانس‌ها و سمینارهایی که در این دانشگاه برگزار شده، اظهار کرد: زیرساخت لازم برای برگزاری کنفرانس‌های مهم در این دانشگاه فراهم است.

دکتر رضا رنجبرکریمی با بیان اینکه در کنفرانس‌های گذشته شرکت‌کنندگان، این دانشگاه را با خاطرات خوشی ترک کرده‌اند، اضافه کرد: همکاری مجموعه‌های اداری شهرستان رفسنجان در برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های گذشته در این دانشگاه بسیار ارزنده بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد