Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت فروشگاه " دهکده پروتئین " درخصوص خبر منتشر شده در رسانه ها درخصوص غیراستاندارد بودن محصولات فروشگاه واکنش نشان داد.

در متن ارسالی از سوی مدیریت فروشگاه دهکده پروتئین آمده است:

احتراما با توجه به خبر منتشر شده در مورخ 16 دی ماه درخصوص غیراستاندارد بودن محصولات سوسیس و کالباس تولید شده در فروشگاه " دهکده پروتئین " از سوی مدیرکل استاندارد تهران چند نکته را یادآور می شویم:

1 – فروشگاه دهکده پروتئین کماکان دایر بوده و شایعه تعطیلی و توقف کار آن تکذیب می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



2 - کلیه محصولات تولید شده در این فروشگاه با رعایت کلیه دستورالعمل ها و موازین بهداشتی و مجوزهای بهداشتی مربوط و تحت نظر کارشناس و ناظر بهداشتی تهیه می گردد.

3 – در این فروشگاه کلیه فرآیند تولید سوسیس و کالباس در یک اتاق شیشه ای و در مقابل دید مشتریان محترم انجام می شود و مشتریان می توانند به وضوح کیفیت گوشت استفاده شده و سایر مراحل تولید را مشاهده فرمایند.

4 – تولید سوسیس و کالباس به صورت صنفی در فروشگاه های پروتئینی اغلب کشورهای پیشرفته انجام میشود. مدیریت این فروشگاه با استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید غیر صنعتی سوسیس و کالباس و با هدف تحویل فرآورده های درجه یک به مشتریان اقدام به این کار نموده است. این اقدام تولیدی علاوه بر استقبال بسیار زیاد مشتریان محترم فروشگاه منجر به کارآفرینی برای حدود 40 نفر به صورت مسقیم و غیر مستقیم شده است.

5 - متاسفانه در طول یک ماهی که از افتتاح این فروشگاه و پیاده سازی ایده جدید تولید سوسیس و کالباس در حضور مشتری گذشته است، چندین اداره تمام همت خود را صرف مقابله با این کار و تعطیلی آن نموده اند. با توجه به تناقض این شیوه کاری با سیاست های کلی کشوری در خصوص کارآفرینی و ایجاد اشتغال در سال تولید و اشتغال انتظار می رود تا با این نوع از عملکرد که عملا کارآفرینی و پیگیری ایده های جدید در کشور را به نابودی کشانده و بیکاری را افزایش می دهد مقابله گردد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک هزار و ۳۰ بیمارستان فعال در ایام نوروز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جعفر میعادفر گفت: با هماهنگی‌ها و همکاری‌های بین بخشی و درون بخشی، تمامی امکانات و ظرفیت‌های حوزه سلامت کشور را بسیج کردیم تا مردم در ایام نوروز هیچ دغدغه‌ای در حوزه سلامت و بهداشت و درمان نداشته باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال طرح نوروزی بخش سلامت کشور در چهار حوزه به مردم خدمات ارائه می‌دهد، افزود: در اماکن، رستوران ها، زائرسرا‌ها و هتل‌ها که مردم در آنجا مستقر هستند، نظارت بهداشتی صورت می‌گیرد.
­
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در مرز‌ها باتوجه به افزایش سفر‌های عتبات و جلوگیری از انتقال بیماری‌ها به داخل کشور، نظارت‌های بهداشتی مرزی خواهیم داشت و همچنین ­در سفر‌های هوایی نظارت‌های بهداشتی و مراقبت‌های سندرومیک انجام خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


­
میعادفر با بیان اینکه در حوزه فوریت پزشکی، ­حدود ۲۶ هزار نفر حضور دارند، افزود: حدود سه هزار و ۳۰۰ پایگاه در شهر‌ها و جاده‌ها و ۵۳ اورژانس هوایی در کشور فعال هستند و در مناطقی که خدمات درمانی اورژانسی انجام نمی‌شود، از طریق بالگرد کمک رسانی انجام خواهد شد.
­
وی با اشاره به اینکه معمولا در نزدیکی شهر‌ها بیشترین حوادث اتفاق می‌افتد، گفت: کمیته مرکزی امداد نوروزی قرار شد که در برخی مناطق کمپ‌هایی را به عنوان­ایستگاه سلامتی ایجاد کنند تا مسافران در آنجا یک استراحت کوتاه داشته باشند و در آنجا خدمات بهداشتی و فوریتی دریافت کنند.
­
رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: علاوه بر داروخانه‌های شبانه روزی، اورژانس‌های دندانپزشکی و درمانگاه‌های شبانه روزی در شهر‌ها و جا‌هایی که مسیر حرکت مسافران است، فعال هستند.
­
این مقام مسئول با بیان اینکه با توجه به تجارب گذشته، خدمات بهداشتی و درمانی را براساس تراکم جمعیت در شهر‌ها پیش بینی کردیم، گفت: معمولا تعداد مسافران در شهر‌های زیارتی، شمالی و جنوبی کشورمان نسبت به شهر‌های دیگر بیشتر است، پس خدمات بهداشتی و درمانی بیشتری را در این شهر‌ها فراهم کردیم.
­
میعادفر افزود: سال گذشته، در ایام نوروز بیش از یک هزار و ۲۰۰ فوتی داشتیم، امسال هم علیرغم تلاش سازمان‌های امدادی تعداد مصدومان و فوتی‌های حوادث ترافیکی افزایش داشت.
­
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: هر کسی شکایت یا مشکلی در این ایام دارد و یا کمبودی احساس می‌کند، می‌تواند از طریق تماس با شماره ۱۹۰، مشکل را مطرح کند و همکاران ما موظفند در کمترین زمان مشکل را رفع کنند.

دیگر خبرها

  • ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی همچنان فعال است
  • صدور مجوز بهره‌برداری از نخستین واحد پرورش جلبک اسپیرولینا در شیراز
  • توصیه جدید دانشمندان: پرورش مار به‌عنوان غذا به‌جای روش‌های مرسوم دامداری
  • شیر و ماست خواب‌آور هستند؟
  • عرضه گوشت ۲۰۰ تا ۳۷۰ هزار تومانی در میادین و فروشگاه‌ها/ چرا همچنان صف تشکیل می‌شود؟
  • انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی
  • کاربردی‌ترین یخچال برای فروشگاه‌ها
  • ۹۵ درصد شرکت‌های غربی همچنان در روسیه فعال هستند
  • فعالیت 21 مرکز بهداشت در تعطیلات نوروزی در مشهد
  • بیش از یک هزار و ۳۰ بیمارستان فعال در ایام نوروز