Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@10:36:04 GMT

این برندهای معروف خرما را به هیچ وجه نخرید

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۵۴۵۱

خرداد:مدیرکل استاندارد استان تهران از توقیف ۱۶ برند خرمای غیراستاندارد از واحدهای صنفی شهر تهران خبر داد.
به گزارش خرداد ، مسلم بیات مدیرکل استاندارد استان تهران با تأکید بر اجباری بودن استاندارد خرمای بسته‌بندی، در تشریح این خبر اظهارداشت: بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود از واحدهای صنفی، در آذرماه، 16 برند خرمای غیراستاندارد را شناسایی و توقیف کردند؛ که به شرح زیر است:خرما با نام تجارتی روژان، کریستال، رطب طلایی، ایران، عسلی نگین، از واحد صنفی خرماسرای تنگستان/ خرما با نام‌های تجارتی بوستان بم، کجاران، نواب نخل، زاهدی، نخل طلایی، جام شیرین بم، از واحد صنفی پخش خرمای کجاران/ خرما با نام‌ تجارتی بهارستان( سلیمانی) از واحد صنفی توحیدی/ خرما با نام‌های تجارتی سینا، مضافتی ایران، نخلستان علی از واحد صنفی رطب مهدی/ خرما با نام‌های تجارتی برادران ادیب در واحد صنفی خرماسرای میثم تمار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره بر اینکه خرماهای توقیفی در خیابان مولوی تهران، که بورس عرضه انواع فرآورده‌های غذایی است، شناسایی شده‌اند، افزود: از مدیران واحدهای صنفی متخلف به دلیل عرضه کالای غیراستاندارد به دادگاه شکایت شد.این مقام مسؤول در پایان تاکید کرد، مطابق قانون هرگونه تولید، نگهداری و عرضه کالای غیراستاندارد مشمول استاندارد اجباری جرم است و متخلفین به دادگاه معرفی می‌شوند. برچسب ها: خرما ، استاندارد ، مدیرکل استاندارد استان تهران

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان

میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی صنفی به شناسه یکتا برای صنف خرازان تهران در مسجد سیدعزیزالله واقع در بازار بزرگ تهران برگزار شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عبدالله اسفندیاری رییس اتحادیه خرازان تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اظهار کرد: براساس قانون باید تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تا 25 اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد.

وی افزود: الکترونیکی شدن مجوزها یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با آن دسته از افرادی است که غیرقانونی و زیرزمینی فعالیت اقتصادی انجام می دهند.

اسفندیاری ادامه داد:  در حال حاضر یکی از چالش هایی که فعالان صنفی دارای مجوز با آن مواجه هستند این است که باید با واحدهای صنفی فاقد مجوز در شرایط نابرابر رقابت کنند.

این مسئول صنفی تاکید کرد: الکترونیکی شدن مجوزها و منوط شدن ارائه خدمات به تبدیل مجوزها می تواند منجر به شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز شده و از ادامه فعالیت آنها به دلیل قطع شدن خدمات دولتی جلوگیری کند. 

اسفندیاری تصریح کرد: تبدیل مجوزهای الکترونیکی اقدامی در راستای اجرای قانون تسهیل و گامی در راستای تحقق دولت الکترونیک است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/ خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد