Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ شاهو منصوری سرپرست منطقه حفاظت شده بیستون گفت: در پی گزارش های واصله از دوستداران محیط زیست مبنی بر قطع درختان حاشیه رودخانه گاماسیاب، مأمورین یگان منطقه حفاظت شده بیستون به محل اعزام و پس از تعقیب و گریز متخلفین، موفق به دستگیری آنان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری افزود: این متخلفین اقدام به قطع درختانی همچون بید و گز می نمودند که ادوات آنان کشف و ضبط شد.

وی  ادامه داد: از این افراد یکدستگاه اره برقی، یکدستگاه ماشین چمن زن و چند گالن بنزین کشف و ضبط گردید. وی افزود: متخلفین پس از تشکیل پرونده تخلف زیست محیطی به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

منصوری در پایان از عموم مردم طبیعت دوست شهر بیستون تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را سریعاً با شماره تلفن گویای 1540 و یا با شماره 45882034 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ز


دستگیری متخلفانی که اقدام به قطع درختان می کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعید ابراهیمی بسطامی مدیر بیمه دی استان آذربایجان غربی در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک برگزار شدگفت: روز زمین پاک برای اولین بار در ۲۲ آپریل سال ۱۹۷۰ نامگذاری شد و تاکنون هرساله در ایران مصادف با ۲ اردیبهشت و همچنین در سراسر جهان توسط فعالان حوزه محیط زیست، روز جهانی زمین پاک به جهت افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به مسائل محیط زیست جشن گرفته می‌شود.

وی افزود: فعالان حوزه محیط زیست، دغدغه بسیاری برای محیط زیست و زمین دارند. به همین دلیل در هفته زمین پاک که از ۲ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود، بحث‌ها و فعالیت‌های زیستی در سازمان‌های گوناگون در نظر گرفته می‌شود که هدف از آنها این است که به مردم یادآوری کنند که زمین، نیاز به حمایت دارد.

ابراهیمی اظهار داشت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با باید‌ها و نباید‌های زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی، با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.

گفتنی است این مراسم با هدف ایفای نقش اجتماعی بیمه دی و ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین کودکان و نوجوانان به همت مدیریت بیمه دی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در پایان این مراسم از صاحبان آثار برتر نقاشی که به دبیرخانه ارسال شده بود با اهدای جوایزی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • زمین پاک فرصتی برای افزایش آگاهی درباره مسائل زیست‌محیطی