Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا صادقی اظهار کرد: ساعت ۹:۳۰ صبح جمعه 22 دی ماه برای نزول رحمت الهی و آمدن باران در اصفهان نماز طلب و درخواست نزول باران و رحمت الهی در جوار حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ویدر افزود: نماز باران مثل نماز عید دو رکعت است، در رکعت اول پنج قنوت و رکعت دوم‏ چهار قنوت دارد و بهتر است که به صورت جماعت‏ اقامه شود و همچنین مردم برای اقامه این نماز سه روز روزه بگیرند و با دهان روزه این نماز خوانده شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه این نماز براى جلب رحمت پروردگار است و بهتر است فرزندان را نیز همراه خود بیاوریم، عنوان کرد: در مستحبات نماز امورى ذکر شده که همه حالت رقت و زارى و نیاز بندگان را می‌‏رساند تا جلب رحمت کند و قطعاً خداوند بخشنده و مهربان است و ما وظیفه داریم تا به درگاه خداوند دعا کنیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه جهت اقامه هرچه باشکوهتر این نماز از عموم مردم شهید پرور اصفهان برای حضور در این مراسم معنوی دعوت کرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد: حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از سازندگان پویانمایی با تقدیم لوح و هدیه‌ای به رسم یادگار، تقدیر و تشکر بعمل آورد.   این پویانمایی به کاگردانی مهسا زینی و حمید نخعی، انیماتوری و طراحی حمید نخعی و نویسندگی سید محمد جواد صداقت کشفی ساخته شده است و توانست رتبه شایسته تقدیر ویژه را در جشنواره فجر تا فجر را از آن خود کند.   این پویا نمایی ایثار و از خود گذشتگی فرزند شهید مدافع حرمی را روایت می‌کند که بعد از شهادت پدر خود برای کمک به یک نیازمند فرشی با دستان خود بافته و آن را به فروش می‌رساند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی