Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: قزوین با توجه به نزدیکی به تهران برای میزبانی مسابقات مختلف کشوری بویژه در بخش کوهستان قابلیت دارد.

به گزارش ایرنا،خسرو قمری روز دوشنبه در مجمع سالیانه هیات دوچرخه سواری استان قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره حامد ژاله دوچرخه سوار قزوینی که امسال در سانحه برخورد با خودرو حین تمرین درگذشت،افزود: اعضای دوچرخه سواری جزو یک خانواده هستند و باید با ساماندهی نیروهای جدید در این رشته موفق تر از گذشته عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس فدراسیون دوچرخه سواری در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: قزوین در رشته کوهستان از ظرفیت های بسیار زیادی برخوردار است که باید از آن در راستای تقویت بخش قهرمانی دوچرخه سواری در این استان استفاده شود.
قمری همچنین گفت: اولویت دیگر که دراستان قزوین باید مورد توجه و پیگیری قرار بگیرد، تقویت رشته کورسی است.
وی ادامه داد: می توان با رعایت تمامی شئونات اسلامی رشته کوهستان را در بخش بانوان در قزوین فعال کرد.
قمری افزود: هیات دوچرخه سواری قزوین باید با اتحاد میان عواملش فعالیت چشمگیرتری داشته باشد و با برنامه ریزی و تنظیم تقویم، برنامه خود را برای ارتقای کمی و کیفی در سال آینده مشخص سازد.
وی همبستگی را رمز موفقیت دوچرخه سواری کشور دانست و گفت: باید اتحاد و دوستی بیشتری میان خانواده دوچرخه سواری ایجاد شود و درد دل ها و مشکلات این خانواده بدون دلخوری از یکدیگر شنیده شوند.
این مسئول ادامه داد: براساس تاکید وزارت ورزش و جوانان توجه به ورزش همگانی و استعداد یابی از اولویت ها است و نباید از ظرفیت دوچرخه سواری در این زمینه غافل شد.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه قهرمانی نیز باید شاهد اعزام ورزشکاران و فعال ساختن باشگاه ها در سطح استان و شهرستان ها باشیم.

*اعتبارات تعیین شده کفاف برنامه های هیات دوچرخه سواری قزوین را نمی دهد
رییس هیات دوچرخه سواری استان قزوین نیز در این نشست گفت: این هیات در دوره گذشته حدود 650 میلیون ریال بدهکاری داشت و هیچ کس حاضر به همکاری با ما نشد.
قدیر مذهب ادامه داد: سال قبل با وجود همه مشکلات رنکینگ دوچرخه سورای استان قزوین ارتقا یافت و رتبه ششم کشور را با همه مشکلات موجود به دست آوردیم.
این مسئول ورزشی افزود: بدهکاری این هیات را با رایزنی و کمک اداره ورزش به 250 میلیون ریال کاهش دادیم و در سال جاری چندین اعزام به مسابقات کشوری داشتیم و همچنین ملی پوشان قزوینی 2 نشان برنز آسیایی را به ارمغان آوردند.
مذهب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای نوشتن برنامه سالیانه هیات از همه اعضا دعوت به عمل آوردیم اما متاسفانه کسی حاضر به همکاری نشد.
وی افزود: بارها در محضر رییس فدارسیون و اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرده ام که دیگر توانایی حضور در این سمت را ندارم چون هیچکس به ما و این هیات کمک نکرده است.
مذهب با بیان اینکه اعتبارات این هیات بسیار اندک است،افزود: به 800 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال اعتبار برای رسیدن به 60 درصد برنامه های هیات نیازمندیم.
مذهب افزود: رشته کورسی در شهرستان قزوین کلا مرده است و در آخرین مسابقه یک نفر بالای 35 سال شرکت کننده داشتیم و استقبالی از آن در قزوین وجود ندارد.
وی افزود: ساخت 2 پیست در محمدیه و قزوین را در دستور کار داریم و با شهرداری ها وارد مذاکره شده ایم.
این مسئول ورزشی ادامه داد: دوچرخه سواری در استان قزوین در حال رشد است اما برای رسیدن به نقطه مطلوب به حمایت مسئولان نیازمند هستیم.
استان قزوین حدود یک هزار دوچرخه سوار سازمان یافته (دارای کارت بیمه ورزشی) دارد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود