Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز به نقل از خبرآنلاین، مهندسان سابق بی ام و و اینفینیتی در چین گردهم‌آمده تا اس یو وی تمام برقی را عرضه کنند که تمام کارهایش با دستور صوتی انجام می‌شود.

با جایگزینی اسکرین به جای داشبورد در تمام خودرو می توان هم زمان با حرکات دست یا دستور صوتی خودرو را هدایت کرد و دیگر نیازی به گوشی هوشمند هم نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو ۴۵ هزار دلار قیمت داشته و ضمن مجهز بودن به باتری ۷۱ کیلووات ساعتی می تواند ۲۵۰ مایل مسافت را در یک بار شارژ طی کند.

همچنین مدل گران تر آن تا ۳۲۵ مایل مسافت را طی کرده و قرار است از سال ۲۰۲۰ راهی بازار جهانی شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)

عصر ایران- یوان هانگ برند لوکس متعلق به گروه دایون است که فقط به تولید محصولات پرچمدار الکتریکی اختصاص دارد. جدیدترین محصول این برند یک سدان با نام وای7 است که خود را برای ورود به نمایشگاه بین المللی پکن آماده کرده است.

وای7 در تمامی قسمت های بدنه از زوایای تند و تیز دوری کرده و تلاش کرده تا با خطوط منحنی و شیب ملایم امتداد مسیرها، منظره ای چشم نواز، مد روز و آرامش بخش را پیش روی مخاطب قرار دهد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 5620 میلیمتر در طول، 2000 میلیمتر در عرض و 1490 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 3128 میلیمتر است. رینگ های استاندارد آلومینیومی با توجه به تریم در اندازه های 20 و 21 اینچی ارائه می شوند.

نسخه مفهومی یوان هانگ وای7 در زمان معرفی درب های قیچی وار داشت که در تریم پایه این خودرو نسخه تولید اقتصادی حذف شده اما دایون حذف آن در تریم پرچمدار را منتفی اعلام نکرده است.

این کوپه الکتریکی چینی در فضای کابین یک محیط مینیمال را ارائه می دهد که از فناورانه های آن باید به نمایشگر بزرگ 17.38 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی در مرکز کنسول، نمایشگر هداپ 70 اینچی، 2 نمایشگر برای ردیف عقب، سیستم صوتی با 19 امپلی فایر، سیستم تشخیص چهره راننده و... اشاره کنیم.

یوان هانگ وای7 براساس معماری 800 ولت الکتریکی توسعه یافته است که برند بوش سهم مهمی در آن دارد. حضور این فناوری به مفهوم شارژ پرسرعت باتری خودرو است. درباره ظرفیت باتری اطلاع رسانی نشده اما برد حرکتی خودرو 800 و 1000 کیلومتر با توجه به تریم مورد اشاره قرار گرفته است.

یوان هانگ وای7 مجهز به دو موتور الکتریکی 335 اسب بخاری که هر کدام 400 نیوتن متر گشتاور دارند، خواهد بود.

یوان هانگ وای7 کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دایون یوان هانگ Y6 ؛ سدان گران قیمت چینی وارد میدان می شود! (+عکس)

دیگر خبرها

  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)
  • رووی دی اکس5 ؛ هر 1300 کیلومتر به پمپ بنزین سر بزنید! (+تصاویر)
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟