Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ماه های اخیر 26 طرح شامل 14 هتل، هتل آپارتمان و مجتمع گردشگری و 12 واحد پذیرایی در کارگروه رونق تولید و کسب و کار با حضور بانک های عامل مصوب شده تا از این طریق، روند اعطای تسهیلات بانکی پروژه ها تکمیل شود.
وی حجم تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل پروژه های مذکور را 140 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: هم اکنون 30طرح سرمایه گذاری دیگر با موضوع گردشگری در حال بررسی است که مرحله کارشناسی آن به پایان رسیده و بزودی برای اخذ تسهیلات به کارگروه رونق تولید و حمایت از سرمایه گذاری معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیزاده اعتبار مورد نیاز برای طرح های یاد شده را 320 میلیارد ریال ارزیابی و اضافه کرد: رونق صنعت گردشگری و اشتغالزایی برای جوانان بومی، ثمره اجرایی شدن طرهای یاد شده خواهد بود.
وی ایجاد زمینه مطمئن برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در کنار بازاریابی صحیح و اصولی را گامی موثر برای تقویت و ایجاد زیرساخت نگهداری از منابع فرهنگی، طبیعی و تاریخی عنوان و خاطرنشان کرد: بخش خصوصی در این حوزه به کمک سازمان های دولتی می شتابد و با فراهم آوردن امکان اشتغالزایی برای جمعیت بیکار و توزیع درآمد در جامعه، بخشی از بار این صنعت عظیم را به دوش می گیرد.
گیلان با گیرایی هایی بسیار در حوزه های تخصصی گردشگری چون گردشگری طبیعی، گردشگری فرهنگی، سلامت و ... جزو کانون های مهم گردشگری در شمال کشور است.
یک هزار و 821 تاسیسات گردشگری با بیش از شش هزار شاغل در گیلان فعال هستند .
خبرنگار : ضامن
1881/2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

مسعود ایرانی بیان کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.

او افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات اظهار کرد: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.

ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.

در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳