Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:11:21 GMT

دبیرکل فدراسیون: نظام آموزشی فوتبال تغییر می کند

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۷۰۹۷

دبیرکل فدراسیون: نظام آموزشی فوتبال تغییر می کند

تهران - ایرنا - «محمد رضا ساکت» دبیر کل فدراسیون فوتبال،گفت: تلاش مجموعه کمیته آموزش فدراسیون و رویکرد جدیدی که مدرسین فوتبال در پیش گرفته اند سبب تغییر و ارتقا نظام آموزشی این رشته ورزشی در کشور خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ساکت امروز دوشنبه در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری درجه حرفه ای آسیا در محل مرکز ملی فوتبال، افزود: نگاه ویژه به آموزش سبب امیدواری برای تمامی ارکان فدراسیون به ویژه مربیان و مدرسان می شود و اهمیت بالایی که آموزش برای همگان دارد، سبب می شود تا با تلاش و پشتکار همه مربیان شاهد موفقیت و رشد آموزش باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: خوشحالم که در این دوره شاهد حضور چهره های برجسته فوتبال ایران هستیم که آموختن را یک امر واجب برای موفقیت در فوتبال می دانند.
«میرشاد ماجدی» رئیس کمیته آموزش نیز در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری درجه حرفه ای آسیا گفت: با به روز شدن اطلاعات قصد داریم تا آخرین قوانین و مقررات فوتبال دنیا را در اختیار مربیان خود قرار دهیم.
وی گفت: قرار است از این پس دوره های آموزشی با سبک جدیدی برگزار شود تا تمام تفکرات فدراسیون و مجموعه کمیته آموزش در بالاترین سطح استاندارد ارائه شود.
درمراسم افتتاحیه دوره مربیگری علاوه بر ساکت و ماجدی، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی به همراه 16 مربی و فلیمنگ مدرس دانمارکی این دوره حضور داشتند.
در این دوره مجید صالح، مسعود اقبالی، اردشیر پورنعمت، فرهاد پورغلامی، احمد سنجری، رضی رجبی، کوروش برمک، یحیی گل محمدی، مجتبی توتونی، کریم قنبری زاده، حسین چرخ آیی، میرمسعود میرزاده، محمد حسین ضیایی، مهرداد شکاری، نادرعربی و مجید رضایی 16 مربی دعوت شده برای آموزش می باشند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029** 1701
تنظیم کننده: محمد مهدی موذن**انتشار: حمید قدیمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آن‌ها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد