Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراجع معظم تقلید در این دیدارها که روز گذشته برگزار شد، طی سخنانی حفظ اتحاد و هوشیاری ملت را نیاز مبرم برهه کنونی برای عبور از موانع و بی اثر ساختن توطئه ها و دشمنی ها بر ضد نظام اسلامی عنوان کردند.

قائم مقام وزیر کشور نیز در این دیدارها به نمایندگی ازسوی اعضا درسخنانی با ارائه گزارشی از حوادث اخیر کشور، اظهار کرد: این ناآرامی ها به شکل بسیار مطلوب توسط ناجا و دستگاه ها و نهادهای مسئول، مدیریت و اکنون آرامش کامل در کشور برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسین هاشمی با اشاره به طرح شعارهای ساختارشکنانه و هتک حرمت مقدسات از سوی عده ای اندک در حوادث اخیر با سوءاستفاده از مطالبات به حق مردم، تصریح کرد: دولت خود را موظف به برطرف کردن مشکلات و خواسته های قانونی و به حق مردم می داند و برای تحقق آن ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی با قدردانی از توصیه های علما و مراجع معظم تقلید در آرام سازی جو عمومی کشور، همگرایی، وحدت و انسجام ملی را نیاز اصلی کشور عنوان و ابراز امیدواری کرد در پرتو همکاری، همدلی و همصدایی بیش از پیش ملت با مسئولان، مشکلات کشور مرتفع شده و نظام در مسیر توسعه و بالندگی قرار گیرد.

تجمع های مسالمت آمیز چندی پیش در کشور با تحریک دشمنان و سوء استفاده عوامل فریب خورده داخلی منجر به بروز ناآرامی در چند شهر شد که با هوشیاری ملت، مسئولان و نیروهای انتظامی و امنیتی، در کوتاه ترین زمان توطئه دشمنان شکست خورد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند