Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-07@15:19:17 GMT

تلاش برای حیات دوباره پالایشگاه مهم لیبی

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۷۵۹۳

تلاش برای حیات دوباره پالایشگاه مهم لیبی

شرکت بهره‌برداری پالایشگاه رأس لانوف لیبی پس از صدور رأی داوری بین‌المللی ابراز امیدواری کرد این پالایشگاه در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی بازگشایی شود.

شرکت بهره‌برداری پالایشگاه رأس لانوف لیبی پس از صدور رأی داوری بین‌المللی ابراز امیدواری کرد این پالایشگاه در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی بازگشایی شود.

به گزارش انرژی امروز، شرکت فرآوری نفت و گاز رأس لانوف (راسکو) دیروز (یکشنبه ۱۷ دی ماه) با استقبال از رأی داوری بین‌المللی به سود شرکت ملی نفت لیبی(ان او سی) درباره پالایشگاه رأس لانوف، ابراز امیدواری کرد فعالیت این مجموعه در نیمه دوم سال جاری میلادی از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق بیانیه شرکت راسکو، این رأی همزمان با عملیات مقدماتی این شرکت برای از سرگیری عملیات پالایشگاه رأس لانوف با ظرفیت فرآوری روزانه ۲۰۰ هزار بشکه در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی صادر شده است.

پیش از این شرکت ملی نفت لیبی اعلام کرده بود دو رأی داوری به سود آن درباره پالایشگاه رأس لانوف صادر شده و این شرکت خواهان آغاز فعالیت‌های این مجموعه در سریع‌ترین زمان ممکن است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، هرچند مدتهاست موبایل های تاشو به بازار عرضه شده اند اما اپل تنها تولید کننده بزرگی است که هنوز از دستگاه های انعطاف پذیر رونمایی نکرده است. در این میان گزارشی جدید حاکی از آن است که این روند احتمالا سال آینده تغییر کند.

به گفته جف پو تحلیلگر International Securities اپل مشغول توسعه دو دستگاه تاشو است. همچنین در گزارشی دیگر به توسعه آیفون ۱۷ اسلیم نیز اشاره شده بود. اکنون آیفون تاشو و یک رایانه تاشو هیبریدی نیز در حال توسعه هستند. این تحلیلگر مدعی است دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مک بوک است که از اواخر ۲۰۲۵ میلادی به طور انبوه تولید می شود.

در این میان طبق شایعات مختلف آیفون تاشو احتمالا از اواخر ۲۰۲۶ میلادی وارد مرحله تولید خواهد شد. این بدان معناست که دستگاه ۲۰ اینچی در ۲۰۲۶یا ۲۰۲۷ میلادی ارائه می شود. از سوی دیگر موبایل تاشو نیز در ۲۰۲۷ میلادی یا بعد از آن عرضه خواهد شد.

هم اکنون به نظر می رسد اپل مشغول توسعه نمایشگرهای دوتایی و آی پد/ مک بوک تاشو هیبرید است. بنابراین گجت ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مدل مک یا آی پد باشد. اما اگر گزارش صحت داشته باشد، اپل لاین جدیدی از محصولات را در چند سال آینده رونمایی می کند که شامل دستگاه های رده بالای اولترا خواهد بود.

کد خبر 6098132 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • ۱۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • در آمریکا چه خبر است؟
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است