Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر رئیس ائتلاف دولت قانون عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد اخباری که یک شبکه ماهواره‌ای سعودی درباره قصد نوری مالکی برای به تاخیر انداختن انتخابات پارلمانی در عراق منتشر کرده است، صحت ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وب‌سایت شبکه سومریه‌نیوز، دفتر نوری مالکی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما لفاظی‌های تحریک‌آمیز شبکه العربیه و اقدامات گمراه کننده آن‌ها را برای فریب افکار عمومی و نیز انتشار اکاذیب و اخبار فریبنده مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو با هدف شفاف‌سازی مواضع به‌طور دقیق بیان می‌کنیم اینگونه اخبار که شبکه العربیه در حال انتشار آن است صحت ندارد.»

این بیانیه می‌افزاید: «مواضع مالکی همان مواضع گذشته است و رئیس ائتلاف دولت قانون بر برگزاری انتخابات در موعد مشخص خود تاکید دارد.»

شبکه العربیه روز گذشته (یکشنبه) در گزارشی از تمایل نوری مالکی برای به تاخیر انداختن انتخابات پارلمانی یا تشکیل دولت اضطراری بعد از کنار رفتن حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق از قدرت خبر داد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی را اعلام کرد.

در این راستا «محمدرضا ملکشاهی راد» و «هادی هاشمی» از سوی این شورا مورد حمایت و معرفی قرار گرفته‌اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090814

دیگر خبرها

  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان