Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "اله مراد عفیفی پور" که به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره بنادر و دریانوردی لنگه به غرب استان هرمزگان سفر کرده بود، در نخستین برنامه حضور در این شهر تاریخی با آیت الله "سید محمد جواد رکنی" امام جمعه این شهرستان در محل دفتر امام جمعه دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"محمدرضا پوررجبی" معاون فنی و "حسن دادور" مدیر حراست اداره کل بنادر استان، "محمود صابری" مدیر پیشین و "قاسم عسکری نسب" مدیر جدید اداره بنادر و دریانوردی لنگه نیز در این دیدار حضور داشتند.

آیت الله رکنی طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از توجه ویژه  سازمان بنادر به این شهرستان ساحلی، بر افزایش تعاملات ارگان های مرتبط با تجارت بین المللی کالا در خلیج فارس، ارتقاء خدمات و نظارت بر امور دریانوردان و لزوم حفظ شخصیت و عزت نفس ساحل نشینان و فعالان صنعت حمل و نقل دریایی تاکید کرد.

وی خواستار تلاش و توجه بیشتر مسئولین به گره گشایی امور مردم و هموار شدن مسیر دسترسی آنها به مقصد شد و گفت: همه ما در جامعه مثل دانه های تسبیح هستیم که اگر یک گره در نخ تسبیح ایجاد شود، تحرک کل مجموعه دچار مشکل می شود.

امام جمعه بندر لنگه با یادآوری حدیثی از امیرالمومنین علی(ع) گفت: چنان با مردم رفتار کنید که اگر روزی عمرتان تمام شد مردم برایتان گریه کنند و اگر زنده هم بودید مردم از فراغتان گریه کنند ودعاهایشان همیشه بدرقه راهتان باشد.

"عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این دیدار ضمن ابراز تشکر و قدردانی از حمایت های مسئولان بندر لنگه به ویژه امام جمعه نسبت به مجموعه اداره بندر و دست اندرکاران حمل و نقل دریایی این شهرستان، عمل به مسئولیت های اجتماعی، توسعه زیرساخت های اقتصاد دریامحور و رونق بخشی به مناطق ساحلی غرب این استان را از جمله راهبردها و برنامه های در دستور کار برشمرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی