Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:46:44 GMT

وانت بارهای میوه فروش در یاسوج ساماندهی شود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۹۱۴۵

وانت بارهای میوه فروش در یاسوج ساماندهی شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضروری است شهرداری یاسوج نسبت به ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در کمترین زمان ممکن اقدام کند. ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

علی محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: وانت بارهای میوه فروش چهره شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران را زشت کرده و به یک معضل تبدیل شده است که انتظار می‌رود مدیریت شهری با دغدغه‌مندی بیشتر نسبت به رفع این مشکل چاره جویی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ایجاد میدان میوه و تربار و بازارچه میوه با اولویت وانت‌بارهای میوه فروش در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد، عنوان کرد: ساماندهی وانت بارهای میوه فروش و دستفروشان دوره گرد جزو وظایف شهرداری بوده که امیدواریم در این زمینه به یک جمع بندی نهایی برسند.

احمدی ابراز کرد: مبلمان شهری یاسوج وضعیت مطلوبی ندارد که انتظار می‌رود شهرداری با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی در این زمینه با برنامه ریزی مدون چاره اندیشی کنند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌هایم رونق تولید و ایجاد شغل برای جوانان بوده و هیچ وقت راضی به بیکاری وانت‌بارهای میوه فروش نیستم ولی معتقدم باید در این زمینه ساماندهی صورت بگیرد.

احمدی با بیان اینکه برخوردهای مقطعی با وانت بارهای میوه فروش راه به جایی نمی‌برد بلکه باید دنبال راهکار اساسی باشیم، افزود: شهرداری و شورای شهر یاسوج با تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی برای ساماندهی وانت بارها و دستفروشان از توانمندی کارشناسان بهره بگیرند.

وی بیان کرد: وانت بارهای میوه فروش در برخی خیابان‌های اصلی شهر یاسوج مشکلاتی از جمله ترافیک در ساعت‌های خاصی از روز را بوجود اورده است که در این زمینه بررسی‌های میدانی داشته‌ام.

انتهای پیام/

 

 

 

R41452/P1336/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار توجه شهرداری به مطالبه شورا پیرامون نهضت پیاده‌روسازی و ساماندهی معابر شهری شد و گفت: لازم است پیاده‌روها مکانی برای تردد امن عابران و همه اقشار جامعه باشد تا هیچ کس آسیب نبیند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فاطمه اشدری صبح امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین درباره لایحه شهرداری مبنی بر مجوز ساخت در اراضی قولنامه‌ای با کاربری‌های عمومی در اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: اگر شعارمان بر مبنای عدالت در توسعه خدمات شهری است باید کاربری‌های فرهنگی، ورزشی و فضای سبز را در تمام نقاط شهری با اولویت نواحی کمتر برخوردار ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد انسان‌محوری و عدالت خدمات‌شهری دو نکته مهمی است که در بودجه امسال بر آن تأکید داشتیم و باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: می‌توانیم امتیازاتی برای زمین‌هایی که کاربری عمومی دارند در نظر بگیریم و با مالکان آن‌ها توافقاتی را داشته باشیم تا مالکان به حق خود برسند.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: با آزاد شدن بعضی زمین‌ها سرانه‌های فرهنگی و ورزشی در این منطقه تأمین و حفظ شود، با این رویکرد می‌توان نسبت به تأمین منابع زمین با کاربری‌های عمومی مورد نیاز در مناطق مشابه از جمله شهرک مهدیه و نواحی منفصل پاسخگو بود.

اشدری بر لزوم توجه مدیریت شهری به موضوع مناسب‌سازی و توجه به حضور بی‌دغدغه افراد توان‌خواه در شهر تأکید کرد و ادامه داد: به‌رغم تمام تذکرات اعضای شورا پیرامون این موضوع مهم توجه جدی به آن نمی‌شود و پیشنهادات عملیاتی مشاور شهردار در امور مناسب‌سازی که پس از بازدید میدانی برای رفع موانع ارائه می‌شود در بیشتر موارد محقق نمی‌شود.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود در یکی از جلسات صحن شورا مشاور شهردار در امور مناسب‌سازی حضور داشته باشد تا موارد و پیشنهادات را از زبان وی بشنویم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار توجه به اجرای مطالبه شورا پیرامون نهضت پیاده‌روسازی و ساماندهی معابر شهری شد و گفت: لازم است پیاده‌روها مکانی برای تردد امن عابران و همه اقشار جامعه باشد، هیچ کس آسیب نبیند و رفاه حال و امنیت آسیب‌مندان لحاظ شود.

اشدری با تأکید بر لزوم حضور مستمر شهردار قزوین در جلسات صحن شورا ادامه داد: حضور شهردار قزوین سبب خواهد شد تا مطالبات ضروری مردم سریع‌تر و مؤثرتر محقق شود و این موضوعی است که در دوره شهرداران قبل اتفاق می‌افتاد و برای شهروندان اثربخش و ملموس بود.

کد خبر 751373

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد