Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- نائب رئیس انجمن کوراش بانوان کشور ضمن ابراز رضایت از برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی این رشته ورزشی در بجنورد گفت: این اردو از 16 دی ماه آغاز شده و تا 21 همین ماه ادامه دارد.

فریبا باقری باغان دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: اردوی آماده سازی بانوان ملی پوش کوراش جهت حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا با حضور 17 بانوی کوراش کار در حال برگزاری است که از این تعداد چهار نفر از بانوان خراسان شمالی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی انجام شده در سطح کشور، ورزشکاران در این رشته 9 مرحله اردوی تمرینی دارند اضافه کرد: تمرین ها و بازی ها به صورت ادواری در استان هایی که اعلام آمادگی کرده باشند انجام می شود که باتوجه به برنامه ای که در حال حاضر وجود دارد، بعد از بجنورد، ورزشکاران 12 بهمن ماه جاری برای تمرین به استان یزد خواهند رفت.
وی با ذکر اینکه در فروردین ماه سال آینده تیم ملی بانوان در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در کشور هندوستان شرکت خواهد کردگفت: با کشورهای همسایه مانند ازبکستان و ترکمنستان نیز جهت انجام اردوهای مشترک برای بازی های آسیایی جاکارتا رایزنی شده است که در صورت پذیرفتن این کشورها، این اردوها برگزار خواهد شد.
نائب رئیس انجمن کوراش بانوان کشور همچنین اضافه کرد: جذب و انعقاد قرارداد با مربی خارجی نیز برای بانوان کوراش کار دردستور کار قرار دارد.
وی اظهارکرد: ورزشکاران در اردوی آماده سازی در تمام مراحل تمرین غربالگری می شوند تا اوزان و بهترین هایی که مدنظر قرار دارد، اعزام شوند.
باقری باغان عنوان کرد: در بازیهای آسیایی جاکارتا که در رده سنی بزرگسالان است، بانوان ملی پوش کوراش در اوزان 52-،63-،-78- حضور دارند.
وی با تاکید بر اینکه تمام امکانات لازم برای بانوان ورزشکار فراهم شده است گفت: هر اردویی کم و کاستی دارد اما در صدد رفع نقاط ضعف هستیم تا اردوهای بعدی را با قوت بیشتری برگزار کنیم.
باقری باغان گفت: مهری مهرپور به عنوان سرمربی و فاطمه فرخی و بتول پاکروح به عنوان مربی هدایت بازیکنان را بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه ساعت تمرین به تناسب برنامه مدیران و سالنی است که در اختیار داریم خاطرنشان کرد: همچنین 12 نفر کوراش کار آقا که 6 نفر از خراسان رضوی و 6 نفر از خراسان شمالی هستند، به این اردو دعوت شده اند.
وی با اشاره به تشکیل دهکده کوراش اظهارکرد: جهت انجام کار ساختاری باید برنامه محور باشیم، با توجه به اینکه شبسیاری ازمراکز آموزش عالی در سطح استان ها، در رشته هایی مثل جودو و کاراته دانش آموخته دارند، هدف ما هم این است که در خراسان شمالی به این سمت و سو حرکت کنیم.
باقری باغان گفت: باید تا می توانیم فقط معطوف به میادین بین المللی نباشیم، اگر ما بتوانیم تمامی رشته های ورزشی را به سمت و سوی برنامه محور بودن سوق دهیم و به تناسب آن زیرساخت های ورزشی را ایجاد کنیم، می توانیم در کاهش آسیب های اجتماعی گام های موثری برداریم.
خراسان شمالی ظرفیت و توانمندی بالایی در رشته کوراش دارد و در سال گذشته مططفی دلیریان، کوراش کار این استان عنوان برترین کوراش کار سال ۲۰۱۶ را از آن خود کرد.
حدود یک هزارو 500 جودوکار و کوراش کار بیمه شده ورزشی در خراسان شمالی وجود دارد.
خراسان شمالی 43 هیات ورزشی فعال با 23 هزار ورزشکار بیمه شده دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران از ۱۵ الی ۲۱ فروردین ماه در کمپ تیم‌های ملی، گفت: در این مرحله از اردو‌ها النا همایونی‌راد دختر والیبالیست بجنوردی و دانش آموز مدرسه ۱۳ آبان نیز حضور داشت.
علی مختاری نژاد تیم ملی والیبال دختران کشورمان خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا آماده می‌کند. 
این رقابت‌ها از ۲۷ خرداد تا ۳ تیرماه ۱۴۰۳ در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی
  • دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی
  • حضور بانوان خراسان شمالی در لیگ‌های کشور
  • مردم خراسان شمالی: به غیورمردان خود افتخار می‌کنیم
  • تجمع پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • رزمندگان سپاه اسلام درس بزرگی به صهیونیست‌های خبیث و غاصب دادند
  • تقدیر نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از سپاه پاسداران
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی بجنورد از عملیات موفق سپاه +فیلم
  • تجمع دانشجویان بجنورد در حمایت از حمله سپاه + فیلم و عکس
  • بازدید بیش از ۶ هزار نفر از موزه‌های خراسان شمالی