Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@22:44:47 GMT

تاب آوری بانوان؛ضامن سلامت خانواده

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۹۲۶۱

تاب آوری بانوان؛ضامن سلامت خانواده

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ کارگاه آموزشی «تاب آوری» در ۱۷دی با حضور فعالان مدنی و کارشناسان ادارات در تالار فرمانداری شهرستان صحنه برگزارشد.
این کارگاه آموزشی با تشریح چیستی و چرایی «تاب آوری» و توان افزایی اجتماعی برای کارکنان ادارات مختلف این شهرستان به درخواست فرزادی پور فرماندارشهرستان صحنه آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قبل از این سلسله کارگاهها امور زنان استانداری ۶۰۰۰۰هزار نفر ساعت تاب آوری اجتماعی در کرمانشاه و دو برابر دیگر استانهای کشور اعتبار را جذب نموده است اما فرمانداری این شهرستان با توجه به ضرورت این مقوله خارج از بودجه تعیین شده؛ از دفتر امور بانوان استانداری اقدام به برگزاری این مهم نموده است.
با توسعه تاب آوری و تقویت نیروی انسانی می توان از صدمه های ناشی از بروز خسارت های روانی در موقعیت های چالش برانگیز سربلند بیرون آمد و تاب آور شد.
محمدرضامقدسی مترجم و موسس خانه تاب آوری در کشور زنان را پایه و قلب خانواده خواند و
مفهوم «تاب آوری» را شناسایی فرصت ها و تهدیدها دانست.
بهینه سازی شرایط و راههای صیانت در سلامت روان یاری گر و مطمئن ترین راه ردشدن از موانع است و عبور موفقیت آمیز در استرس ها و مصائب با این مهارت امکان پذیر خواهد بود.
‌ وی افزود:هرچه زنان؛که منشا اثر تاب آوری هستند توانمندتر شوند تاثیر مثبت این مهارت فردی بر خانواده و در نتیجه اجتماع مشهود خواهد بود.
این تسهیلگر فعال در دفتر معاونت ریاست جمهوری مطالبه« تاب آوری»را که مبتنی بر جامعه محلی و مدنی است را « آموختن » دانست .

 

انتهای پیام/پ

برگزاری کارگاه آموزشی تاب آوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از اهداف برگزاری این کارگاه، ساماندهی و بسط و گسترش نظام مند امور قرآنی در استان است.

وی با بیان اینکه یک سامانه راهبر و پشتیبان برای مؤسسات قرآن و عترت می‌تواند نقش بسزایی در این زمینه ایفا کند، گفت: در راستای بهره‌وری هرچه بیشتر مدیران محترم مؤسسات قرآن و عترت استان این کارگاه برگزار و در آن آشنایی و استفاده بهینه از سامانه جامع امور قرآنی با حضور مدیران مؤسسات قرآن و عترت استان انجام شد.

درخشان تصریح کرد: رصد مسائل قرآنی در سطح کلان می‌تواند گام مهمی برای تحقق مسائل قرآنی و تصمیم‌گیری‌های کلان برای متولیان و مروجان امور قرآنی در جامعه باشد.

کد خبر 6098257

دیگر خبرها

  • دعوت دبیرکل جی‌ئی‌سی‌اف از صنعت گاز ایران برای برگزاری کارگاه آموزشی ساخت داخل
  • تلاش معاونت امور زنان و خانواده در ارتقاء سطح اجتماعی بانوان
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • رویداد هنری بنت الهدی در البرز برگزار شد
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی